Kck-tur lördag

Lerdykarn

Ny medlem
Kck-tur lördag
Det blir troligtvis en tur upptill Svartedalen ,ca 3 timmar beräknar jag att vi kommer att cykla.
Samling preem 10.oo Ytterby.
jonas

Senast redigerad av en moderator:
Kck-tur lördag
Jag kommer.
Hoppas vi blir ett gäng som hänger med.
Verkar bli bra väder.

Bilagor

• Lördag.jpg.png
    Lördag.jpg.png
    19.5 KB · Besök: 30
Kck-tur lördag
Har lagt på sommar däcken hoppas att det är isfritt i Svartedalen.
Plocka med något ätbart då vi kommer att vara ute ca 3 tim ,gruset i svartedalen är nog ganska tungtrampat nu.
Syns i morrn//Jonas å Jocke

Kck-tur lördag
Tror du det finns ngt grus då ?? Kanske bara är svall-is...
Jag kommer nog med, men jag har mina vinterlandsvägsdäck på, d.v.s. twister..undrar om de räcker...kanske skall lägga på mina hutchinson i stället..

Kck-tur lördag
Är nog inga större mängder svall is,men blir ju lite kyligt inatt så jag rullar sönder det sista i dom excellenta 2,4 kg biltema dubbisar
(idag blev jag med kolfiber ramad hoj:)..

Kck-tur lördag
Lerdykarn skrev:
-------------------------------------------------------
> GRATULERAR när anländer lakritsstången?
> Jonas å Jocke

.........................
Har inte den blekaste..Ebay butik och banktransfer,kan väl ta flera veckor..

Kck-tur lördag
Hemma efter en rolig tur på svall isen i svartedalen , blev ca 6 mil tror jag.
Kul att så många kom.
Jonas å Jocke

Bilagor

• s-d 20060114.jpg
    s-d 20060114.jpg
    69.1 KB · Besök: 21
Kck-tur lördag
Det var ju mycket Svall is!
Tack för en skön/rolig/kall fettcells tömmnings tur(är det fruset nästa tur kör vi lite mer stig)
Jocke.. du är grym, 2-3 år till så kommer vi gamla gubbar ligga bakom dig o lipa av smärta.

Kck-tur lördag
Tack för en skön tur med gott sällskap, även om vi vek av och bara fick ihop 3,5 mil...

Jocke, jag kan bara hålla med Vito,det dröjer inte länge nu, förrän vi ligger och flämtar i dikeskanten efter att ha försökt hänga på...skall bli mycket spännande och se dig på tävlingarna i år (om jag hinner med att komma och titta....)..

Jag kan meddela att efter 3 rundor hittils i år så har jag fått ersätta brutna ekrar och rikta bakhjulet varje gång...det är inte vad jag kallar för kvalitet Cannondale... Har precis lagt ett mail till C-dale/USA och påtalat problemet med dåligt byggda cyklar för den svenska marknaden...

Kck-tur lördag
Klarar inte riktigt att hänga med för tillfället, körde ca 2,5 mil igår och 4 idag. Ni skall veta att det är svårt att hålla något vidare tempo i uppförsbackarna och riskerar välta *L* när pulsen inte får gå över 120. Men snart är jag på G igen och då skall jag jaga er uppför var enda backe ;).

Sedan blir del att jaga dig Vito på landsvägen så att du klarar rundan under 9 timmar, det ser jag fram i mot *L*

/Tomas

Kck-tur lördag
Skrivet av luttan idag 20:04

Sedan blir del att jaga dig Vito på landsvägen så att du klarar rundan under 9 timmar, det ser jag fram i mot *L
....................................
Gött att se dig igår :)
Till våren blir det några 6 tim asfalts rundor så då hoppas jag du hänger med,cykla upp och ta en stor pilsner i Trollhättan eller ner till Varberg för två små ..

Kck-tur lördag
lundatok skrev:
-------------------------------------------------------
> Ingår snorgult i medlemsskapet eller är ni bara
> rädda att cykla vilse i skogen?
>
> Många tjuvskyttar?

Syns man inte, så finns man inte.

................................

Bilagor

• kck-tur 16 jan 2006 003.jpg
    kck-tur 16 jan 2006 003.jpg
    32 KB · Besök: 17
Kck-tur lördag
Ny tur på lör 21/1.hoppas kylan hänger kvar så vi kan ta Bohusleden upp till svartedalen för att göra en loop där .
jonas

Kck-tur lördag
Corgito ergo flum.. Snorgult? Lundatok ska få smisk på stjärten med sidenhandskar :)

På lör,brrr! ska ni cykla i den här kylan?
Självklart följer Vito med i tredje person,då vito nr två har en träff med en uzbekistan som har tillverkning av självöppnande mjölkpaket..

Verkar mest bli regn :(

Bilagor

• väder.jpg
    väder.jpg
    45.7 KB · Besök: 38
Tillbaka
Topp