Kent!

Kent!
För så där en fem sex år sedan skulle jag förklara för min son vad som menades med uttrycket "ordbajs". Jag berättade att det betydde en massa ord som lät bra men som inte hade någon egentlig mening.
Calle tittade på mig, och sa: Du menar som Kent sjunger? Jag vek mig dubbel av skratt och Calles mor gick högröd i ansiktet och med arga steg ut på balkongen och rökte.

Kent!
> Markus F skrev:
>
> "Du menar som Kent sjunger?"

Det ligger något i det, och det är ju inget som de sticker under stolen med själva heller.

I någon intervju sa väl Jocke Berg nåt i stil med att de skriver texter som säljer bra. ;)

Kent!
Kent är en lika blek svensk kopia av Depeche Mode
som den ruttna SVT serien Ulvesson & Herngren
är nån slags pinsamt märklig svensk kopia av
The Office. Jag vill inte dissa nåns personliga
smak men när Kent kommer upp då har man ett
ansvar att informera.

Senast redigerad av en moderator:
Kent!
lagombra skrev:
-------------------------------------------------------
> bara idioter lyssnar på kent

Det var ju moget sagt av dig "lagombra"! Jag säger så här: det är ju alltid trevligt att gå på konserter vare sig man gillar bandet eller inte, jag hoppas att det kommer bli grymt roligt.

Mvh Jonas

Kent!
lagombra skrev:
-------------------------------------------------------
> bara idioter lyssnar på kent

Då har jag gått och blivit idiot. Jag har inte tålt dom förut men nu har jag väl uppnått den höga mognad då sånt uppskattas :D

Det låter en del New Order och Judas Priest-arr tycker jag å då funkar det :)

Kent!
kent.jpg
En helt okej spelning av Kent, men det var väldigt långt ifrån fantastiskt.

Mvh Jonas

Kent!
alltså, jag har sett kent live 8 gånger nu, är riktigt jävla nöjd, tältkonserten va lätt bättre än stadion!
och anna ternheim är inte att leka med heller, 4gången jag ser henne nu, hon öppnade ju med broderdaniel-covern shoreline, så himla vacker tolkning.

fin bild på anna btw.

Tillbaka
Topp