Kiss kiss!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 74249
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 74249

Guest
Kiss kiss!
Jag cyklar en hel del och har märkt att cyklister tenderar att stanna och pissa på de mest olämpliga platser. Runt folks trädgårdar, i anslutning till där någon är vänlig nog att erbjuda vatten, runt kiosker, affärer och kyrkor. Det är ju förbannat ohyfsat, tycker jag. Jag bor själv vid en cykelväg och funderade på att låta cyklister fylla flaskorna vid mitt garage. Men jag insåg att det direkt skulle bli allmän toalett runt min infart i så fall. Jag tycker att vi alla kan försöka leta oss bort från olämpliga platser och försöka uträtta våra behov i större avskildhet.

Kiss kiss!
Kan inte relatera till att stanna och pissa på sådana ställen. Däremot går helt vägarna jag är på från helt tomma till världens mest trafikerade så fort jag stannar och kissar. Gärna att någon buss kommer också och får möte med en tre fyra bilar precis där jag står. Tror någon har förbannat mig.

Kiss kiss!
Vid närmare eftertanke ljög jag. Jag stannade för att kissa vid någons trädgård senast igår. Mest för att det var på toppen av en backe så man var uppvärmd. Gick åtminstone till andra sidan vägen och in i skogen istället för att kissa i trädgården.

Kiss kiss!
Kan inte relatera till att stanna och pissa på sådana ställen. Däremot går helt vägarna jag är på från helt tomma till världens mest trafikerade så fort jag stannar och kissar. Gärna att någon buss kommer också och får möte med en tre fyra bilar precis där jag står. Tror någon har förbannat mig.
Om man cyklat vilse så är det här ett utmärkt sätt att framkalla någon som kan vägen

Kiss kiss!
Cyklar inte så mycket längre men jag har nog inte upplevt detta alls. Däremot i skogen bredvid väg. Vi fyllde vatten vid någon kyrka ibland (där det var driksvatten) och det var ingen som lättade på trycket där.

Kiss kiss!
Man behöver inte vara cyklist för att frammana bilar från ingenstans om man lättar på trycket.

Var på väg till en lite finare fest på Skånes västkust med bil, lite mindre vägar och bara åkrar så långt ögat nådde. Började bli riktig kris, risken för läckage var stor. Då såg jag till sist en liten skogsdunge, körde en bit in på en liten grusväg. Och lättade äntligen på trycket - då kom en bil från andra hållet på grusvägen och skulle ut på den större vägen. En man och en kvinna, dom väntade snällt, och jag försökte avsluta så snyggt jag kunde. När jag hastade tillbaka till bilen kastade jag en skamsen blick på dom, dom log faktiskt lite.

Var mitt på dagen på sommaren, så det var ljust och fint :)

Tillbaka
Topp