Klämt på Univega HT 200 till lillkillen

Jubelero

Ny medlem
Efter lite tjat tog CykelCity hem 20" (hjulen) Univegan så man fick klämma lite.
Och lillen fick provsitta/köra.

Vilken fin cykel! Kändes som en riktig mtb fast i miniatyr. Mig köpa.
Fast jag väntar till på lördag, då är det ju REAdagar.
"Du blir väl sur om jag inte låter dig få den med 10% på lördag."

Nääe. Men tack ändå CC.- Toppenjobb.

Jubelero

Lite pinsamt var det att jag var helt frälst och petade och pillade men Adam var bara lite så där.
"Vi skall ändå inte köpa den väl, kan vi inte kolla solglasögonen istället?"
Vänta bara tills på lördag lille vän.

//Jubel

Snacka om att jr kommer att bli snopen på lördag när han blir med mtb och får cykla hem, men glöm för den delen inte solglasögonen som han spanade på, skönt att fler jobbar för att trygga framtiden för sporten ;-)

Har jr möjligen födelsedag eller får han den bara ändå?

Bosse

Har beställt en exakt lika dan i dag till min knodd som fyller 6 år i april. Köper min på Planet Ride i Årsta. Generalagenten var där i dag. Han sa att dom går som smör i solsken, så det gäller att inte vänta för länge ;-)

Härligt! Snart får juniorerna starta en Happy-Univega klubb!

Hur många HT200:or finns det på happy?

Min älste son har en -04:

Jstig_lenab2.jpg

Min Carl (5 1/2) fick sin HT200 förra helgen, han är 110% nöjd! Super service på planet-ride, årsta. Har kopplat bort vxl fram, det är svårt nog med 7 bak....
Vad sägs om en kids-happyride i Hellas när det blir mindre snö?

/Pål

Ingen födelsedag eller så, men när han växt ur den gamla så måste man ju fixa ny.
Som tur är finns det ju en lillebror som kan ärva grejjorna i "mint condition".
Solglasögonen han tyckte om var nästan dyrare än Univegan, så jag tror inte det...

Happyride låter kanon. Synd att vi bor på fel (just i det här fallet) sida. GBG.

//Jubel

Köpte en HT240 till min 7-åring i september när han fyllde. Den senaste veckan har vi varit ute varje kväll och åkt. Så fort jag har kommit innanför dörren efter jobbet har han kommit "pappa kan vi gå ut och cykla NU" skit kul för då har jag en jätte bra anledning och åka ut och leka. vi har undersökt byn, först på vägarna nu har vi båda två börjat hoppa på allt möjligt och hoppen blir allt större undrar vem som ger sig först? Ha det kul med era barn och det gemensamma intresset.

/Mats

KUL! Härligt när kidsen hänger på!!!
På tal om det så gör tösabiten debut i skogen till helgen på vårt uppstartsläger i Härskogen. Gissa om hon är nervös... :) Löftet att börja finns på pränt http://happymtb.org/forum/read.php/1/94394/95270#msg-95270 så det är inte så mycket att välja på inte.

Hon var ute o testade för första gången med Lilleman i förrgår. Min lilla svarta var lite bångstyrig o kastade av henne i en halvmeterdjup bäck. Där stod hon på alla fyra och asgarvade. Lovande! :)

Gissa om vi skall ha kul!!!!

Mmm... Årets första dopp i mars. Inte dåligt va?! Överlevde lägerhelgen i alla fall å hade till min förvåning riktigt kul! Kroppen börjar återgå till sitt normala tillstånd nu, en vecka senare... Blåmärkena lär dock sitta kvar ett tag till!

Kort sagt så lär jag nog hamna i cykelsadeln igen, inom en snar framtid...

/Ulle

Tillbaka
Topp