Knävärmare vid knäont

Longines

Aktiv medlem
Knävärmare vid knäont
Jag har, emellanåt, lite ont i framsidan/ ovansidan, av mina knän. I samband med löpning använder jag ganska tjocka knäskydd av neoprenliknande gummi av fabrikatet McDavid - dessa ger stadga etc. Tips på liknande skydd tas emot med stor tacksamhet.

Knävärmare vid knäont
Longines sa:
Jag har, emellanåt, lite ont i framsidan/ ovansidan, av mina knän. I samband med löpning använder jag ganska tjocka knäskydd av neoprenliknande gummi av fabrikatet McDavid - dessa ger stadga etc. Tips på liknande skydd tas emot med stor tacksamhet.

Skavar inte dom i knävecket vid cykling?

Knävärmare vid knäont
De är i alla falll inte jättesköna. Vanliga cykelknävärmare och knäböj i förebyggande syfte funkar hyfsat för mig.

Knävärmare vid knäont
Longines sa:

Jag har inte cyklat med dessa, och som någon skrev, det kan inte vara bra - skav, tjocka... Det är inte heller så att jag cyklar kortbent större delen av året - 3/4 bibs, längre och även benvärmare med vanliga bibs. Jag vill ha ett bra skydd under långa och de andra alternativen.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp