Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Garanterat finns det intresse. :)Hej!
Helt ny här…
Håller på att rensa ut ett dödsbo, där finns en Koga Miyata Randonneur herrmodell, storlek 57cm… inköpt 2003… ej använd dem senaste 10 åren!
Är denna cykel av intresse eller är det tippen som gäller?! ?
Mvh Jessica
Och ett helgerån att slänga en fungerande cykel (för att inte tala om att det är en Miyata).Upp med lite bilder så kan vi kanske komma med lite inriktning. Grundtesen är dock att det är värt att sälja!
???Och ett helgerån att slänga en fungerande cykel (för att inte tala om att det är en Miyata).
Det är nog en av de mest eftertraktade cyklarna från den perioden, inget svårsålt precis och värd en del :)Hej!
Helt ny här…
Håller på att rensa ut ett dödsbo, där finns en Koga Miyata Randonneur herrmodell, storlek 57cm… inköpt 2003… ej använd dem senaste 10 åren!
Mvh Jessica
Jajemen! ?Bör se ut något såhär:
![]()
Värdet är svårt utan att se skicket men runt 5-6000 kr, kanske mer om den är välbevarad är min gissning, det är som sagt en mycket eftertraktad cykel :)Jajemen! En sådan är det ??
Mer än skrotvärdet, mao.Värdet är svårt utan att se skicket men runt 5-6000 kr, kanske mer om den är välbevarad är min gissning, det är som sagt en mycket eftertraktad cykel :)
Det är nog en av de mest eftertraktade cyklarna från den perioden, inget svårsålt precis och värd
en del :)
En klassisk långfärdscykel med ram av Miyatas trippelreducerade krommolybdenrör med invändiga splines, komplett utrustad och med bra komponenter.
Bild kan ordnas under morgondagen, den finns i GbgBilder och var finns den
Spännande. Fota gärna detaljer. Utrustning, komponenter och skick påverkar priset.Bild kan ordnas under morgondagen, den finns i Gbg
Hur gick det?Hej!
Helt ny här…
Mvh Jessica
Nej, jag har varit på semester så jag har inte hunnit fixa till den ännu… ska fota den och lägga ut bilder inom kort…Hej, har ni sålt cykeln?
Värdet är svårt utan att se skicket men runt 5-6000 kr, kanske mer om den är välbevarad är min gissning, det är som sagt en mycket eftertraktad cykel :)
Här kommer cykeln… https://www.tradera.com/item/555496410Nej, jag har varit på semester så jag har inte hunnit fixa till den ännu… ska fota den och lägga ut bilder inom kort…
Nej, jag har varit på semester så jag har inte hunnit fixa till den ännu… ska fota den och lägga ut bilder inom kort…
Här kommer cykeln… https://www.tradera.com/item/555496410Hur gick det?
Ledsen för sent svar… men här kommer en del bilder, mer finnsSpännande. Fota gärna detaljer. Utrustning, komponenter och skick påverkar priset.
Så kan det vara ?Den där ser ut att vara byggd av en riktig cyklist.