Kolla spospegeln på SVT1 kl 20.30 idag, söndag då..

Öijer

Aktiv medlem
Svt var nämligen i Faluskogarna och filmade så kanske kommer det ett inslag redan ikväll.

Ludenben skrev:
-------------------------------------------------------
> Stor risk va!!!!!! Troligen konkureras det ut av
> SM i mete eller någon större sport som Uv-rugby!

Uv-rugby!! *asgarv*

Var går nästa match? :)

Katastrof att dom inte visade det när dom trots allt var där och filmade, men det är som sagt alltid någon div9 fotbollsmatch som är viktigare

i morgon är det söndag med en längre sportsändning. Då kanske ni får er hett efterlängtade airtime! ;-)

annars tyckte jag man kunde sammanfatta det som friidrott, friidrott, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll... fotboll..

Vi får helt enkelt börja skicka bilder och text till sportredaktionerna på de tidningar vi läser. Har ni Video eller DVD-kamera så är det väll inget som hindrar att ni skickar in en kopia med info om vad som visas var, och info om tävlingen i stort.

Som de vuxna och mogna människor ni här är, så fatta ni givetvis att jag inte talar om spam mot redaktioner. Men om de får tio brev som gnäller över att de aldrig visar MTB, eller tio brev med bilder och info om MTB. Vilket tror ni kommer få dem att skriva/visa om MTB?

Är vi trevliga och hjälpsamma mot de okunniga journalisterna, på samma sätt mot nykomlingar på HappyMTB, så kommer de snart att inse att MTB kanske inte är fullt så litet som de tror.

Uv-rugby? Undervattensrugby låter ju riktigt jävligt, men det kanske var (berg)uvsrugby som avsågs? Det låter ännu värre..

Undervattensrugby, jaha... Det var ju inte alls lika kul som jag föreställde mig, tänkte ju på UV som i fågel/uggla som Markus skrev.. ;)

Sportspegeln börjar snart, kanske finns plats med lite cykling nu när inte Holm klarade sig.

/Magnus

Yps skrev:
> Sportspegeln börjar snart, kanske finns plats med
> lite cykling nu när inte Holm klarade sig.

Blir nog frågepanel med någon expertgrupp i en timme för att älta om varför Holm inte tog guld.. :(

Så, då har de analyserat friidrotts-VM igen. Det var ju bra, för därifrån har de ju bara sänt hela dagen.....

Ja, det är nog så att Christer Ostbåge hatar cykling.

// Jocke

Det enda svt sporten har gemensamt med cykling är väl att de har stjärtarna insmorda med vaselin.
/J

Hoppet är det sista som överger en...
Kanske dom ska visa ett sammandrag på tex svt 24 om ett tag.....

det är lugnt, snart är bensinen så jävla dyr så att all motorsport utgår och ersätts av dh,xc och fr;)

Tråkigt att det inte kom med. Dom är så oerhört svårflörtade på SVT sporten. Men det var bra att ni försökte. Ju fler som försöker visar att det finns intresse. Finns det intresse är det vits att visa det. Hoppsan, nu var vi inne på om sporten behöver växa eller inte igen :)

var det någon mer som såg att svt24 visade en snutt från Trans Rockies i Kanada? i går kväll
men när vi har världscuplopp här så blir det inget alls .....

nu måste jag stretcha...

Öijer skrev:
> Jag har iaf mejlat Albert Svanberg och frågat om
> helgen..
>
> -----
>

Otroligt roligt, mejlat albert svanberg, signerat öijer liksom.

kollade in enhjulingstrial.
ser spännande ut men fy FAEN va ont de måste göra att behöva rycka till just (där)
varje gång man ska hoppa :)

x%20Bild1%20042%201.jpg

Jädrans hopp han gör, killen.

obs!
Snodd bild.

Tillbaka
Topp