Konferens med mtb?

KungJulian

Aktiv medlem
Konferens med mtb?
Jag ska fixa en mindre sammankomst (ca 10 pers) där vi ska konferera och vara kloka från lunch till lunch. Och varför inte kombinera detta med lite mtb? Jag tänker mig inte något avancerat som nödväntigvis måste ske i grupp, det räcker med att man kan hyra en hoj och ge sig ut en sväng. Eftersom det är folk från olika delar av vårt avlånga land som kommer på detta möte är nånstans inte jättelångt bort från Arlanda att föredra. Jag skulle vilja ha ett ställe som Högbo, men det är lite väl långt från Arlanda tycker jag. Tips?

Konferens med mtb?
Jo. Men 1,5 timmes taxiresa känns ändå lite långt. Och tåg måste bytas i Gävle. Jag gillar både maten, drycken och allt runt omkring i Högbo, inte minst cykelmöjligheterna, men det är snäppet för långt från Arlanda.

Eg behöver det inte vara så väl utbyggt som det är i Högbo, kan man hyra en hoj och få nån form av karta och lite råd kommer man långt. Ja, och sen schysst mat och dryck på det.

Konferens med mtb?
Rånäs...? Nära arlanda, fint ställe med vackra omgivningar och en gammal banvall att cykla på. De kanske har andra idéer än banvallen om man frågar...

Konferens med mtb?
Du tänker på Rånäs Slott? Ja det såg väldigt trevligt ut på hemsidan. Även om jag inte hittade något om cykling, i min iofs rätt snabba sökning.

Kansle slutar med att jag får ta med mig hojen själv, jag kommer ändå att åka bil dit. Men det hade varit trevligt att ta en tur tillsammans med några av de andra.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp