köp tre, betala för en!!!

lagombra

Ny medlem
jo,

jag har hittat ett ypperligt tillfälle att göra en affär som skulle tilltala ganska många här på happy.

det finns möjlighet att köpa en bra cyklon b-lampa och på köpet få medlemskap i både kristdemokraterna och akademikernas erkända arbetslöshetskassa.

förr eller senare måste man ju ta itu med det mörka och då kan en trojka vara oumbärlig!!!

snacka om fynd!!!

säj hej.

Ah, ignorance is bliss!
Det är fredag kväll.
Orkar inte den här gången.
Ta det försiktigt i trafiken Taxidriver så syns vi i skogen!
dp

Jag hatar sånt här. Klar Velovarning.
Dumt jävla skitsnack och slöseri med oskyldigt bredband.
Det är varken informativt, tankeväckande eller underhållande utan
infantilt, löjligt och fullständigt onödigt.
Det är möjligtvis provokativt, men provokation i dess sämsta bemärkelse då det inte leder till någon form av eftertanke utan bara till alienation från andra som du inte ens har någon fördel av att reta.
Det är inte ens fyndigt formulerat. Du är till och med misslyckad som provokatör.
Kryp tillbaka under den flata sten du låtsas är ditt hem, eller ännu bättre:
Gör världen en tjänst och sluta andas.

Bici e Prosciutto!

lundatok Skrev:
-------------------------------------------------------
> Happys allra första egna troll! Va sött!
>
> [ Try not. Do, or do not. There is no try ]

Den va kul=)

En chatterm som kan betyda flera saker... se här

Antingen, "Laughing Out Loud" eller "Lots Of Fun".

ROTFLOL hade passat bättre som respons lundatoks inlägg.... (Rolling On The Floor Laughing Out Loud) :)

Senast ändrad:
Såja, överdriva och överdriva. Någon av dessa hade kanske varit en överdrift Muerto. :)

LSHMBH = Laughing So Hard My Belly Hurts

ROFLMAO = Roll On Floor Laughing My Ass Off

ROTFLMAOTID = Rolling On The Floor Laughing My Ass Off Till I Die

ROTFLOLAPMP = Rolling On The Floor Laughing Out Loud And Peeing My Pants (grov överdrift hoppas jag)

> Klar Velovarning.

Det kan se ut som Velo vid första påseende, men är i själva verket ett ironiskt bidrag till den allmänna underhållningen.

Per

Angående chat-termer... Vad tusan är *S* som folk skriver i tid och otid, tänkt att betyda?

/Johan, som för övrigt tycker chat-språk borde förbjudas utanför chattar...

Per Skrev:
> > Klar Velovarning.
>
> Det kan se ut som Velo vid första påseende, men är
> i själva verket ett ironiskt bidrag till den
> allmänna underhållningen.

Du tycker inte att en tredje tråd från samme skribent där han tycker att vi är smygnassar är trolling?

lundatok Skrev:

> Du tycker inte att en tredje tråd från samme
> skribent där han tycker att vi är smygnassar är
> trolling?

Förlåt, men jag förstår inte denna mening.

Per

Vad lundatok syftar på är inlägg från en annan diskussion där lagombras inlägg avslutades med nazihälsning och nivån var betydligt lägre än här. Med tanke på hur lite betänksamhet det tycks ligga bakom dessa debattinlägg, enligt lagombras eget påstående, kanske man inte bör ägna allt för stor eftertanke till dem heller?

Senast ändrad:
cal Skrev:
> Vad lundatok syftar på är inlägg från en annan
> diskussion där lagombras inlägg avslutades med
> nazihälsning och nivån var betydligt lägre än här.

Ok, jag förstod inte vad som var vitsen med nazihälsningen heller.

Per

Jag tror att Lagom tycker att det här är lika kul som att slänga sten i en myrstack för att se hur kaos utbryter.
En riktigt kul internethändelse som liknar den här var när killarna i newsgroupen alt.tasteless invaderade den andra newsgruppen rec.pets.cats. Helt plötsligt dök det upp frågor i stil med "Hur länge kan jag torka min katt i mikron" och andra bra frågor i kattgruppen. Panik och kaos utbröt och visst fanns det litet humor i det...

Jag vågar påstå att vi kan se exempel på det här redan... fast tråkigare.

Så monsieur Lagom är inte först och knappast sist. Eftersom det här blivit ganska vanligt så kallar man de som gör detta för "Trolls". Såg att det fanns en länk till beteendet tidigare i den här tråden och att Jomper uppmanade till att inte mata dem i Toaletttråden.

Mathias Skrev:

> Jag vågar påstå att vi kan se exempel på det här
> redan... fast tråkigare.

Ja, patetiskt, kan dock hanteras, för alt.mountain-bike har jag och ett otal andra Mike Vandeman i en "kill file" medan rec.bicycles.off-road är modererad och närmast död p g a samme Mike Vandeman, och här är det väl ännu enklare, det räcker ju med ett filter.

Per

Tillbaka
Topp