Audioholic
Aktiv medlem
Köpa beg lvg i USA, ev Van Dessel
Jag bor sedan en vecka i Colorado. Då det cyklas mycket här är jag sugen på att skaffa mig en lvg även här. Jag har en Bianchi Via Nirone 7 med Sorakomponenter hemma och hoppas hitta något bättre här för att ev importera till Sverige när jag flyttar hem.
Nu är beg-marknaden lite svår för en inflyttad med lite halvdålig koll. Bland annat har jag ramlat över en Van Dessel Hellafaster med 105-komponenter. Då jag aldrig hört talas om Van Dessel undrar jag lite vad det är för något.. Jag har hittat hemsida samt några CX-trådar här på happy men skulle gärna få lite mer input.
Andra tips mottages tacksamt. Jag håller även lite koll på E-bay efter lämpliga objekt. Cannondale CAAD8 samt CAAD10 verkar gå att få ganska billigt, drygt $1000 vilket nog är min budget.
Jag har även hittat en TREK 2.3 Alpha 2011 som verkar intressant.
Så många val. Skulle bli mycket tacksam för lite råd och hjälp!
/erik
Nu är beg-marknaden lite svår för en inflyttad med lite halvdålig koll. Bland annat har jag ramlat över en Van Dessel Hellafaster med 105-komponenter. Då jag aldrig hört talas om Van Dessel undrar jag lite vad det är för något.. Jag har hittat hemsida samt några CX-trådar här på happy men skulle gärna få lite mer input.
Andra tips mottages tacksamt. Jag håller även lite koll på E-bay efter lämpliga objekt. Cannondale CAAD8 samt CAAD10 verkar gå att få ganska billigt, drygt $1000 vilket nog är min budget.
Jag har även hittat en TREK 2.3 Alpha 2011 som verkar intressant.
Så många val. Skulle bli mycket tacksam för lite råd och hjälp!
/erik