Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Leo Skrev:
-------------------------------------------------------
> Den ska vara riktigt bra, just nu får du dessutom
> 25% rabatt hos Dr Spoke!!
>
> /Leo
>
>
> -----------------------------------
> ...man lever bara en gång...
åfasen :)
Får ta och skynda sig på då=)
Tack för svaret
Buddha Skrev:
-------------------------------------------------------
> Brukar ni köra med fullface hjälm? Till vilken typ
> av åkning?
> Måste bli ruskigt varmt om det inte bara rör sig
> om DH.
större hopp och dropps och allmän vild tokkörning använder jag fullface. hellre varm än utslagna tänder och buckligt tryne ;)
Jag såg två fullfacehjälmar på hyllan hos Dr. Spoke i lördags, men jag tittade inte närmare på vare sig modell eller storlek. Möjligen finns det fler undangömda i något skrymsle, inte världens största lokal. Men 25% rabatt som sagt!
Annars har du Cykelcity i samma kvarter, fast de kanske inte har fullface?