Köpa Klunker inom EU?

7thSon

Medlem
Köpa Klunker inom EU?
Vet nån om det finns att få tag i en Klunker inom EU?
Jag har fastnat för stilen på dom och skulle vilja ha en 27.5" en- eller tvåväxlad modell att cykla kortare sträckor med, men har jättesvårt att hitta något till salu inom EU.
Det jag hittat är Leafcycles Klunker i Tyskland, men dom verkar inte skicka internationellt (suck...), och WeThePeople Avenger som inte verkar finnas i lager nånstans alls.

Charge Cleaver var också en häftig modell, och Transition Klunker, men inte heller dessa går det att få tag i vad det verkar.

Har jag missat nån modell, eller känner kanske nån till var man kan få tag i en sån här hoj?
Mina önskemål är enligt ovan och en budget på max ca 10 000kr, om möjligt lite under så som Leafcycles ligger i pris.

Senast ändrad:
Köpa Klunker inom EU?
Vet nån om det finns att få tag i en Klunker inom EU?
Jag har fastnat för stilen på dom och skulle vilja ha en 27.5" en- eller tvåväxlad modell att cykla kortare sträckor med, men har jättesvårt att hitta något till salu inom EU.
Det jag hittat är Leafcycles Klunker i Tyskland, men dom verkar inte skicka internationellt (suck...), och WeThePeople Avenger som inte verkar finnas i lager nånstans alls.

Charge Cleaver var också en häftig modell, och Transition Klunker, men inte heller dessa går det att få tag i vad det verkar.

Har jag missat nån modell, eller känner kanske nån till var man kan få tag i en sån här hoj?
Mina önskemål är enligt ovan och en budget på max ca 10 000kr, om möjligt lite under så som Leafcycles ligger i pris.
Mailade Leaf i usa och de sade att de skeppade i Europa men tyskarna vägrar. Sjukt irriterand.

Köpa Klunker inom EU?
Sour Bad Granny kanske?

Köpa Klunker inom EU?
Mailade Leaf i usa och de sade att de skeppade i Europa men tyskarna vägrar. Sjukt irriterand.
Ja jag fattar inte varför dom inte bara kan skicka inom EU mot betalning, och svara på mail verkar inte vara deras grej heller. Funderar på att kolla upp om jag har nån i Tyskland som jag skulle kunna beställa hojen till och sen får dom skicka vidare den. Jag får betala dubbel frakt då, men det kan jag leva med.

Sour Bad Granny kanske?

Den såg trevlig ut, men jag fattar inte riktigt.. säljer dom hela cyklar eller bara ramen på nätet?
Verkade inte finnas nån återförsäljare i Sverige.

Tillbaka
Topp