Köpa sin första gravel

kukenstar

Medlem
Köpa sin första gravel
Tjena,

Är på jakt efter min första gravel. Har köpt en Grail CF SL 7 som jag tyckte kändes bra, men fabriksfel och krångel gör att jag behöver returnera den. Eftersom att det var mycket krångel med leverans undviker jag helst att köpa från utlandet igen och kikar därför på cyklar i Sverige.

Har ögonen på Cannondale Topstone Carbon 3 eller 4. Har någon några tankar kring dem eller andra rekommendationer kring 30k?

Tacksam för svar och hjälp!

Köpa sin första gravel
En i rätt storlek o färg som du gillar. Och plats för minst 42 mm breda däck. Sen kan du läsa alla diskussioner i tråden om du vill ha enkel eller dubbel klinga fram. Sedan kan du kolla vad dina cykelhandlare har att erbjuda.Eller postorderbutiker, men då måste du ha ännu mera klart för dig vad du vill ha.

Köpa sin första gravel
En i rätt storlek o färg som du gillar. Och plats för minst 42 mm breda däck. Sen kan du läsa alla diskussioner i tråden om du vill ha enkel eller dubbel klinga fram. Sedan kan du kolla vad dina cykelhandlare har att erbjuda.Eller postorderbutiker, men då måste du ha ännu mera klart för dig vad du vill ha.
Är det någon specifik tråd kring klingor du syftar på?

Tillbaka
Topp