Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Köping 1000 18/7
Bra cyklat, och rapporterat
Fortsätt så!
Fortsätt så!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Bild från trakterna jswg befinner sig i. Kan det månne finnas hjortron (troligen inte mogna dock)!?
Smart drag :)jswg sa:Äter pizza i Sveg.
Har varit trött hela dagen så jag lyxar till det med inomhusboende i Linsell om 3 mil. Ska försöka starta tidigt imorgon så jag provianterar i Sveg eftersom det inte lär vara något öppet innan Särna.
Petert sa:Särna 19.40. Sammanstrålade med Benjamin och Ulf så nu äter vi tillsammans. De ska sova i en stuga oå campingen och räknar med att sova senare. Någonstans.
siebengang sa:Nej, hans nya är mintgrön (men ej italiensk) och har en riktig kassett, dock fortfarande bara en klinga fram. Det behövs, Peter har ju hittat typ alla backar i Västmanland, Dalarna, Jämtland, Värmland och Värmland. Sedan ett streck genom alla och färdigt är rundan. Krävande!!!
siebengang sa:Nej, hans nya är mintgrön (men ej italiensk) och har en riktig kassett, dock fortfarande bara en klinga fram. Det behövs, Peter har ju hittat typ alla backar i Västmanland, Dalarna, Jämtland, Värmland och Värmland. Sedan ett streck genom alla och färdigt är rundan. Krävande!!!
jonas-ni sa:siebengang sa:Nej, hans nya är mintgrön (men ej italiensk) och har en riktig kassett, dock fortfarande bara en klinga fram. Det behövs, Peter har ju hittat typ alla backar i Västmanland, Dalarna, Jämtland, Värmland och Värmland. Sedan ett streck genom alla och färdigt är rundan. Krävande!!!
Utom i Rättvik då där han missade Vidablick. Kan det tänkas att han tyckte den backen var lite tam så tidigt in på rundan?
jswg sa:Sen start idag. Hade givetvis glömt torka skorna. Ostfralla från Sveg äts.
RE sa:Fantastisk rapportering. Kämpa på!
Däck med inbyggd metkrok - något för den cyklande fiskaren?jswg sa:Punktering här med. Bland myggen.
GoranS sa:Ha ha! Tittade hastigt på bilden innan jag läste texten och min hjärna tolkade det direkt som ngn karateövning att slå av ribban.
jswg sa:Punktering här med. Bland myggen.
marr sa:Stämmer din tracking? Kan ju hejja på dig i tandådalen :D
jswg sa:Särna nu. Är mycket långsam. Börjar bli orolig angående tidsgränsen.
Vägrenar på vägen och vägrenen!jswg sa:Särna nu. Är mycket långsam. Börjar bli orolig angående tidsgränsen.