Köpråd av utrustning.
Hej !
Har en cykel beställd som kommer komma i slutet av april/ början av maj och då vill jag ändå va lite redo med ha bra rätt grejer från början när den anländer. Cykeln är en Orbea H10 om det är något som spelar roll.
Nu när jag ändå har tid att handla på mig lite så kan jag tänka mig att köpa från utlandet om det skulle bli lite billigare men ändå va kvalitet på grejerna.
Så till frågorna ! Vad ska man ha för pedaler ? Har tänkt utan clips till att börja med .
Vad för cykelpump ?
Vad för verktyg som kan va bra att ha när saker skiter sig mitt i skogen ?
Cykelhjälm ? Hur mycket spelar de för roll och vad har ni att rekommendera?
Vilka stänkskärmar passar till Marzzocchi Bomber Z2 gaffeln som sitter på cykeln ?
Ös på med förslag och ställen som gör att man kan komma undan med lite pengar ?
Sorry för post ?
Har en cykel beställd som kommer komma i slutet av april/ början av maj och då vill jag ändå va lite redo med ha bra rätt grejer från början när den anländer. Cykeln är en Orbea H10 om det är något som spelar roll.
Nu när jag ändå har tid att handla på mig lite så kan jag tänka mig att köpa från utlandet om det skulle bli lite billigare men ändå va kvalitet på grejerna.
Så till frågorna ! Vad ska man ha för pedaler ? Har tänkt utan clips till att börja med .
Vad för cykelpump ?
Vad för verktyg som kan va bra att ha när saker skiter sig mitt i skogen ?
Cykelhjälm ? Hur mycket spelar de för roll och vad har ni att rekommendera?
Vilka stänkskärmar passar till Marzzocchi Bomber Z2 gaffeln som sitter på cykeln ?
Ös på med förslag och ställen som gör att man kan komma undan med lite pengar ?
Sorry för post ?