Cykelforss
Medlem
Köpråd: Cannondale Caad13 vs Superior X-road
Hej, första tråden här i forumet, så hoppas jag gör rätt.
Sitter och kollar på en landsvägcykel, komfortracer, ej gravel. Max 25.000 kr och röd är ett måste.
Började cykla i September, så har inte direkt någon koll vad som är bra eller inte, har redan en Serious gravix men den sitter på en trainer och
vill ha kvar den där. Så tänkte mig en racer för vardagligt nöje, ska cykla vätternrundan i år t.e.x men inga andra tävlingar.
Så det är dessa två som jag kollat på, gillar mest utseendet på X-road.
www.cykloteket.se
www.cykloteket.se
Tack
Sitter och kollar på en landsvägcykel, komfortracer, ej gravel. Max 25.000 kr och röd är ett måste.
Började cykla i September, så har inte direkt någon koll vad som är bra eller inte, har redan en Serious gravix men den sitter på en trainer och
vill ha kvar den där. Så tänkte mig en racer för vardagligt nöje, ska cykla vätternrundan i år t.e.x men inga andra tävlingar.
Så det är dessa två som jag kollat på, gillar mest utseendet på X-road.
Superior X-Road Team Elite
Superlätt gravelhoj med fullt fokus på hastighet, framkomlighet och komfort Letar du efter superlätt kolfiberhoj som blandar rapp racekänsla med behaglig komfort och som trivs lika bra på knaggliga grusvägar som på slät asfalt så är Supe...
Cannondale Racer Allround Caad13 Disc 105 28
Klassisk aluminiumracer för smarta fartdårar som siktar på pallplats Den vassa Cannondale CAAD13 Disc 105 är en vägvinnande vidareutveckling av jänkarnas kanske mest klassiska landsvägsracer. Och den här upplaga har samma vridstyvhet och pålitliga e...
Tack