Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Det är av Neil på Veloteket men handlar Hope han är kanon!
Jimel sa:Sram Har bättre modulation tycker jag.
EST sa:Det är av Neil på Veloteket men handlar Hope han är kanon!
Ja han är grym.
EST sa:Men kolla här Happy levererar :) Kanon !!!!
Bofinken sa:Lånar tråden lite, snöat in på och några åsikter mellan dessa två? Eller hugget som stucket?
Finns liknande hoj fast 29"?
EST sa:Bofinken sa:Lånar tråden lite, snöat in på och några åsikter mellan dessa två? Eller hugget som stucket?
Finns liknande hoj fast 29"?
Alu som alu :) Eller visst är de alu ramar?? Så mitt tips köp nåt annat :)
EST sa:Jag tänker såhär vill man vara snabb kan man sätta på lättrullade däck på sommaren, sen är väl framförallt en sådan cykel mest tänkt för att ha kul på. Jag hakar på mina xc vänner på min Marino fast än det sitter hans damph på den men jag får fan jobba för det med tex min Pyren var det lättare att haka på bägge stål samma vikt olika hjul å den ena fs då vilket såklart underlättar då den sväljer massa rötter mm. Men om du ska köa en kul HU köp en i stål okej :)
Bofinken sa:EST sa:Jag tänker såhär vill man vara snabb kan man sätta på lättrullade däck på sommaren, sen är väl framförallt en sådan cykel mest tänkt för att ha kul på. Jag hakar på mina xc vänner på min Marino fast än det sitter hans damph på den men jag får fan jobba för det med tex min Pyren var det lättare att haka på bägge stål samma vikt olika hjul å den ena fs då vilket såklart underlättar då den sväljer massa rötter mm. Men om du ska köa en kul HU köp en i stål okej :)
Fördelen med stål vs alu?
hiawatha sa:Bofinken sa:EST sa:Jag tänker såhär vill man vara snabb kan man sätta på lättrullade däck på sommaren, sen är väl framförallt en sådan cykel mest tänkt för att ha kul på. Jag hakar på mina xc vänner på min Marino fast än det sitter hans damph på den men jag får fan jobba för det med tex min Pyren var det lättare att haka på bägge stål samma vikt olika hjul å den ena fs då vilket såklart underlättar då den sväljer massa rötter mm. Men om du ska köa en kul HU köp en i stål okej :)
Fördelen med stål vs alu?
Har du alltså inte ens läst igenom tråden innan du lånar den!? ?
EST sa:Kör lazymode och kollar topic ;)
Förutom big wig och commencal finns det fler som sväljer 29" utan att bli alltför elaka mot plånboken?
ps. kollat igenom nu ds.
EST sa:Jag tänker såhär vill man vara snabb kan man sätta på lättrullade däck på sommaren, sen är väl framförallt en sådan cykel mest tänkt för att ha kul på. Jag hakar på mina xc vänner på min Marino fast än det sitter hans damph på den men jag får fan jobba för det med tex min Pyren var det lättare att haka på bägge stål samma vikt olika hjul å den ena fs då vilket såklart underlättar då den sväljer massa rötter mm. Men om du ska köa en kul HU köp en i stål okej :)
EST sa:Ja uppför får du söka svar från nån annan för jag har tillåmed svårt att motivera mig i uppförsbackar. På magen är det samma sak sålänge det är bred tråkig stig men såfort vi svänger in på de små roliga så behöver jag inte äns anstränga mig för att haka på snarare så att det ofta går lite sakta men en sådär köra snabbt å uppför då skulle jag titta på nåt lättare å tråkigare dessa väger ofta över 14 kilo å många av xc raketerna under 10 så procentuellt väldigt stor skillnad inte för att jag skulle vilja köpa en cykel som får punka spelet jag ser en stenkista men det är jag det?