Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Jodå såna fina med Reynolds rör osv. Cotic tex! Men då är du uppe på ca 30 papp å även om du hittar en ram så gäller det att inte snåla sen har provat såna men inget för mig då det är för mycket pengar att döda?
EST sa:Ja om man inte har ett jävla flyt å gör ett riktigt klipp eller har massa stålar så skulle jag nog vilja påstå det. Finns en anledning att många kör tråkiga xc hojar i alu. De är billiga å lättaå riktigt tråkiga precis så som allmänheten vill ha det?
EST sa:Alltså mitt problem är nog mera att jag inte har koll på de dära med snabb uppför osv? men släng ut en köpes annons på en stålis har du tur så hittar du nån? för alu suger ju?????
EST sa:Sista exet som sagt sjukt bra pris pinion å titan!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2051822051716128&substory_index=0&id=1904101489821519
EST sa:Det är en grym växellåda sitter vid veven å håller för allt vad jag fattar. Inga böja växlar osv funkar bra på vintern osv. Men jag har inte testat fast jag skulle gärna ha en tror att de kostar ca 10 papp bara lådan.
Bofinken sa:tankar om The SHAN GT ?
jofahjalm sa:Köp inte en Shan. Ser både dyrt, kort och brant ut. Snygg lack däremot!
EST sa:Så här är hon på min Jofa har lite flatare vinkar? detta är modern geo jag visste eller trodde jag visste vad jag ville ha å det visade sig att jag hade helt rätt men då har du nåt att jämföra vad vi kör på å detta är en 29 a med 140 mm fram?
EST sa:Em nä min finns ju en av då det är custom å de andra kan jag inte tänka mig skulle finnas men vad vet jag...det är ju små företag som bygger på efterfrågan