Swemaker
Medlem
Köpråd HT (total nybörjare)
Hej nu va det dags att köpa cykel. Suttit och läst här några dagar och ni verkar trevliga och kunniga.
Så skulle vilja ha lite tips och hjälp om vilken cykel jag ska köpa?
Bara haft vanliga cyklar innan och på min tid fanns inte ens stötdämpare :)
Budget... någonstans 5-8000kr.
Vad ska jag ha cykeln till?. Kommer kanske vardagscykla 50% men vill även kunna dra ut i skogen med den resten av tiden.
Längd på mig.. 187 vikt nånstans 80-85?
Vill ha en hyfsat tålig cykel med ok komponenter så jag slipper byt ut saker i början.
Ni kan tilltala mig som ett barn då jag har noll koll inom denna världen.
Detta är lite av vad jag kikat på. Kom gärna med tips och förklarningar.
www.wiggle.se
www.wiggle.se
www.cykelhuset.se
www.sportson.se
www.wiggle.se
Så skulle vilja ha lite tips och hjälp om vilken cykel jag ska köpa?
Bara haft vanliga cyklar innan och på min tid fanns inte ens stötdämpare :)
Budget... någonstans 5-8000kr.
Vad ska jag ha cykeln till?. Kommer kanske vardagscykla 50% men vill även kunna dra ut i skogen med den resten av tiden.
Längd på mig.. 187 vikt nånstans 80-85?
Vill ha en hyfsat tålig cykel med ok komponenter så jag slipper byt ut saker i början.
Ni kan tilltala mig som ett barn då jag har noll koll inom denna världen.
Detta är lite av vad jag kikat på. Kom gärna med tips och förklarningar.
Get Your Wiggle On | Cycle, Run & Outdoor Shop | Wiggle
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!
Scott Aspect 750 (2019) Brons mountainbike hos Cykelhuset i Göteborg och uddevalla
Köp din Scott mountainbike hos Cykelhuset i Göteborg och Uddevalla. Pris just nu: 5945,75 kr.
Produkt | Sportson - Vi kan cyklar.
Hos Sportson hittar du allt för din cykling, från standardcyklar till elcyklar, med alla tillbehör, som hjälmar, kläder, lås och mycket mer.