Köpråd pakethållare Nishiki Pro SLD 2011

Hej, oerfaren med cykel-mekande och känner mig väldigt förvirrad över vilken pakethållare jag kan införskaffa som passar min gamla Nishiki Pro SLD 2011.
Tänkte testa att cykla lite längre med packning och behöver något som klarar av lite rejälare cykelväskor(tar gärna tips på det också).
Sett att det finns speciell nishiki-pakethållare(inklusive stänkskärmar) för 1390 kr men hoppas hitta något bra mycket billigare än så.
All hjälp välkommen!

Bilagor

• Cykel2.jpg
    Cykel2.jpg
    321.7 KB · Besök: 297
  • Cykel1.jpg
    Cykel1.jpg
    356.9 KB · Besök: 255
Hej, oerfaren med cykel-mekande och känner mig väldigt förvirrad över vilken pakethållare jag kan införskaffa som passar min gamla Nishiki Pro SLD 2011.
Tänkte testa att cykla lite längre med packning och behöver något som klarar av lite rejälare cykelväskor(tar gärna tips på det också).
Sett att det finns speciell nishiki-pakethållare(inklusive stänkskärmar) för 1390 kr men hoppas hitta något bra mycket billigare än så.
All hjälp välkommen!
Hur gick det? tänkte köpa en lika dan till sambon

Min fru har Nishiki original på sin. Det som är bra är att den sitter långt bak jämfört med många andra pakethållare. På så vis finns gott om plats för fötterna även med stora väskor.

Tillbaka
Topp