Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag nog aldrig tänkt på exakt vad det är.Det kan nog skilja ja. Är det främst höjden ställer till det eller längden?
Den såg fin ut. Intressant att XL är så stor.Det berör på vilken type att hardtail du vill har,men åt XC eller mer åt Trail hållet.
Rose Bonero har otroligt bra otroligt bra gaffel för priset. Rose rekommenderar XL till din längd, men det finns också XXL. XL är redan större än de flesta XL av andra tillverkare.
![]()
Shop ROSE Bonero 2 now | ROSE Bikes
As one of our most versatile bikes, the Bonero offers you countless possibilities to let off steam - its low weight and steep seat angle offer great climbing characteristics so that you don't exhaustwww.rosebikes.com
Ok, jag tror en del har problem med både sadelstolpe och styre. Fast det är kanske för att de försöker med för små cyklar...Det har jag nog aldrig tänkt på exakt vad det är.
Canyon Stoic är också riktigt stor i xl.
Nä tror den passar bra till någon som är 198, Stoic känns riktigt storaNja, Stoic är en cm kortare och lägre än Bonero i XL och sen finns Bonero också i XXL. Skulle tänka att man behöver en lång stam för att få passa en XL Stoic till 198 cm.
Sen har Stoic 3 (för) enkla komponenter jämfört med otroligt prisvärda Bonero 2.
Jag är 193 och kan bara hålla med, xl hade nog funkat med några bonus cm också.Nä tror den passar bra till någon som är 198, Stoic känns riktigt stora
Nä tror den passar bra till någon som är 198, Stoic känns riktigt stora
Bird zero klockar in på närmare 30K som komplett cykel.Bird zero och forge ser ut att vara i samma storlek som stoic. Om man vill ha några alternativ.
Inte beggad...Bird zero klockar in på närmare 30K som komplett cykel.