Köpt ny Carrera, Vad har jag köpt?!?!

NewRider

Medlem
Hej Allihop!

Ny cyklare här och ska försöka ge mig på cykel livet.
Jag har precis handlat en ny beggad cykel hos ett företag som säljer begagnade cyklar.

Dock stod det inte vad det var för årsmodell?

Jag test cyklade och tyckte den kändes väldigt bra. Skön att köra och enkel. Såg bra ut i skicket.
Dock vet jag inte mycket om cykeln, Då det enbart stod att man hade garanti och priset på cykeln haha!
Tänker att ni här på forumet kanske har bättre koll än vad jag har, som kan ge mig lite info!

Uppskattar alla svar?
436344619_729555629389444_29535061091647815_n.jpg

Hej Allihop!

Ny cyklare här och ska försöka ge mig på cykel livet.
Jag har precis handlat en ny beggad cykel hos ett företag som säljer begagnade cyklar.

Dock stod det inte vad det var för årsmodell?

Jag test cyklade och tyckte den kändes väldigt bra. Skön att köra och enkel. Såg bra ut i skicket.
Dock vet jag inte mycket om cykeln, Då det enbart stod att man hade garanti och priset på cykeln haha!
Tänker att ni här på forumet kanske har bättre koll än vad jag har, som kan ge mig lite info!

Uppskattar alla svar?
Visa bilaga 693759
Den är snabb den!

Roligt att du gillar den och även att det blir roligt att cykla. Det finns nog inte mycket att säga om cykeln men trivs du med den är den bra för dig.

(Carrera kan vara ett fint italienskt märke eller ett engelskt från kedjan Halfords - och kanske ännu flera - och är då en vardagscykel)

Edit; och ett gott råd; skaffa ett ordentligt lås så du kan låsa och låsa fast cykeln!

Senast ändrad:
Det ser ut som det kan vara grekiska Zeus märke.

Zeus imports and designs the Carrera and Alpina bikes and considers to be one of the biggest companies in the field of bicycles in Greece.

Tillbaka
Topp