Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En klassiker när det kommer till att spräcka budgetarEftersom du kan sträcka dig över 30 är väl ett bra val Canyon Lux World Cup CF 6, i stl M, finns i lager och är bra specad( kolfiber ram och full SLX). Utmärkt för långlopp och duger gott till de flesta xc-stigar du kan hitta.
Förnuftet säger att det egentligen inte så viktigt att det är en dc heller, hjärtat däremot...Ser väl fin ut. Enligt happy är det väl en halv grad här och där ifrån att kvala som dc.
Skapligt modern xc måste det väl ändå vara.
Det är inte säkert att .5 grader är nåt problem heller.Förnuftet säger att det egentligen inte så viktigt att det är en dc heller, hjärtat däremot...
Vilken cykel jag än väljer kommer vara enorm skillnad mot vad jag har idag. ?
Men min nuvarande cykel är åtta år och jag kommer förmodligen ha denna lika länge så en bra ram vill jag gärna ha att utgå från.
Har bara shimano här hemma både på min och barnens cyklar så det fortsätter jag gärna med bara av den anledningen.Agorazo var bor du?
Jag tycker för övrigt att man ska undvika SRAM och satsa på Shimano, iaf på växeln om du inte älskar att justera var och varannan gång. Smaken är ju som baken men jag önskar att jag hade shimano varenda gång jag är ute. Allebike framstår ju också som väldigt prisvärda.