Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Skall du hämta i butik? Om man skall hämta i butik får man bara order bekräftelse och inget mer. De räknar med att väskan är på plats efter ett visst antal dagar.
Väskan var fanimig det bästa köp jag gjort! Jag har inte köpt en enda plastkasse sen jag fick den, och den är mycket smidigare än tidigare nämnda kassar att kånka runt på.
Synd bara att de har hittat på en ännu snyggare färg:
Men man får väl vänta tills rean på den om 5 år eller så.
Pigmachine skrev:
-------------------------------------------------------
> Väskan var fanimig det bästa köp jag gjort! Jag
> har inte köpt en enda plastkasse sen jag fick
> den, och den är mycket smidigare än tidigare
> nämnda kassar att kånka runt på.
>
> Synd bara att de har hittat på en ännu snyggare
> färg:
> http://www.timbuk2.com/static/images/perspectives/
> 585/classic06/fall2008/4_f_db-te-ball.gunmetal.jpg
>
>
> Men man får väl vänta tills rean på den om 5
> år eller så.
Den här gillar jag! Den passar oss som har en liberal och avslappnad syn på livet...
Det blev en M på Kungsgatan (Sthlm) samt ytterligare en M + en S på Hamngatan... Bra att ha någon i reserv + framtida presenter. Totalsumma för tre st blev 700:-, 50:- mindre än jag betalade för min gamla S...
Har hämtat min small förra veckan. Lite för liten tycker jag. Får precis i min macbook med fodralet på. Men å andra sidan släpar jag nog normalt på för mycket skit när jag använder min gigantiska Chromeväska. Hmm kanske ska försöka hitta en medium också.
Efter en första test får den betyget ganska bra men anus när man skiddar. Jag saknar verkligen den diagonala remmen man kan hitta på riktiga budväskor men som dagsutflyktsväska när man traskar omkring i NY funkar den nog bra till.
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag saknar verkligen
> den diagonala remmen man kan hitta på riktiga
> budväskor