Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MrGunnar sa:Hej!
Jag kör ju P-X själv och är nöjd så denna är ett vettigt köp tycker jag. Rival 22 grupp, Vision team 35 hjul, samt carbon ram. Det är fälgbroms och det verkar ju inte folk tycka går att cykla på längre men jag föredrar det samt så är det vanligt gängat vevlager som man lätt byter själv. 900£ Plus frakt. Sen skulle jag byta ut däcken och se till att bromsen bak sitter på högersida (UK kör bak vänster)kostar 25£ Av någon anledning.https://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXPCERIV22/planet-x-pro-carbon-evo-sram-rival-22-road-bike
Salabaladala sa:Ja den ser bra ut. Det är förra generationen 105 på den men det är inte så stor skillnad. Nyaste (R7000) kostar ett par tusenlappar extra. 50-34 fram och 11-32 bak kanske är lite brett, men det kostar ju inte mycket att byta till nåt smalare bak typ 11-28 kanske om du känner att du vill ha lite tajtare växlar. Alu-ram och kolfibergaffel är ju standard i det prissegmentet och vikten utmärker sig inte på varken bra eller dåligt sätt.
Pinnen303 sa:Fler tankar just kring Bianchi via nirone 7 105 2018? Lutar mest åt denna just nu.