bluetail
Aktiv medlem
[kortRR] Avsmakning av MacAlvik
Hade en stund över och solen sken... Hade dessutom hört av svågern att ha åkt på en stig som jag inte kände till.
"Jag tänkte nog att du skulle gilla att cykla den" sa han häromdan, så jag tog det som mitt uppdrag idag. Stigen skulle testas!
Vilken stig! Lite grusväg för att komma dit men OJ vilken underbar stig! Den härligaste jag cyklat på i mina omgivningar och jag hade ingen aning om dess existens. Eller jag hade bestämt för mig att jag gått på den i nåt mullesammanhang när jag var liten.
Kända skogsstigar först, sen grusväg några kilometer sen kom den... Den grymmaste skogsstigen här i krokarna!
Jaja, the spell is broken
Lite grusväg
Först lite gräsigt uppför
Över krönet bara, sen vänder det och den långa flowiga nerförsbacken börjar
Paradise!!!
Wow vilken ride....
"Jag tänkte nog att du skulle gilla att cykla den" sa han häromdan, så jag tog det som mitt uppdrag idag. Stigen skulle testas!
Vilken stig! Lite grusväg för att komma dit men OJ vilken underbar stig! Den härligaste jag cyklat på i mina omgivningar och jag hade ingen aning om dess existens. Eller jag hade bestämt för mig att jag gått på den i nåt mullesammanhang när jag var liten.
Kända skogsstigar först, sen grusväg några kilometer sen kom den... Den grymmaste skogsstigen här i krokarna!
Jaja, the spell is broken
Lite grusväg
Först lite gräsigt uppför
Över krönet bara, sen vänder det och den långa flowiga nerförsbacken börjar
Paradise!!!
Wow vilken ride....