Kränkt, krängkt, krängt eller krengkt
Erik O sa:Har man för lågt däckStryk kan man få pungtering.
Då blir det platt som en pangkaka.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Erik O sa:Har man för lågt däckStryk kan man få pungtering.
Havoc 5 sa:Jag tycker på nåt vis att det snuddar vid ämnet så jag chansar.
Jag har ett flertal gånger hajar till över att personer utalat ordet mountainbike som ”montenbike”.
Vad fan är ”montenbike” för ett jävla ord/ slags cykel har jag tänkt i mitt vilda sinne.
Monta betyder mens, kan va någon cykel som kvinnor får använda en knapp vecka i månaden!
janolle sa:Någon blir återkommande kränkt av citeringsfunktionens ohyggliga komplexitet.Havoc 5 sa:Jag tycker på nåt vis att det snuddar vid ämnet så jag chansar.
Jag har ett flertal gånger hajar till över att personer utalat ordet mountainbike som ”montenbike”.
Vad fan är ”montenbike” för ett jävla ord/ slags cykel har jag tänkt i mitt vilda sinne.
Monta betyder mens, kan va någon cykel som kvinnor får använda en knapp vecka i månaden!
Havoc 5 sa:För helvedde!
Sitter o kollar på vm i Innsbruck och självaste silver-Emma sitter ju och säger ”montenbike”!?
Jag är helt säker (hon sa det tom två ggr).
Havoc 5 sa:Jag som hörde måntenbike.
Ja men vad skönt.
Då har du också hört det.
Det är alltså en fråga om ett utbrett talfel eller en för oss okänd typ av cykel?
Oskar sa:Hörde ni måntenbike eller montenbike eller kanske rentav måntenbajk?
DAST sa:Erik O sa:Har man för lågt däckStryk kan man få pungtering.
Det kan du se i visa din misär tråden.
Hon säger även "på laget/teamet". Den som umgåtts en del med folk fr Norge vet att man säger så i Norge, så det är antagligen influerat av hennes man.janolle sa:Citat från Emma Man sitter på klungan. Man sitter på framförvarandes bakhjul,,,Hum kan inte va bekvämt.
Citat Björn--- Trampor----Trampnav?