Krya på dig 0range tråden!

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Det finns tillfällen då man vill vrida tillbaka klockan, bara en kort stund, några sekunder kanske och sen ta om scenen. Ett sådan tidpunkt inträffade igår, under en happy long ride, då 0range/Ulrik skadade sin fot på ett helt oväntat ställe i början av långturen. Det är ju kört med tidsmaskiner, men tiden kan man få att gå fortare om man har kul. Så därför kommer här en liten bildkavalkad på 0range in action, från massor av happy rides och annat skoj. Fyll på med fler bilder, ni som har, så kommer Ulriks fot att läka fortare än vad han hinner säga fotfraktur... Krya på dig kompis!

/Leo

100_0012_4.jpg ht=480

100_0011.jpg ht=480

100_0017.jpg ht=640

100_0031.jpg ht=480

100_0035.jpg ht=480

100_0039.jpg ht=480

100_0041.jpg ht=480

100_0041b.jpg ht=640

100_0047.jpg ht=640

100_0060.jpg ht=640

100_0083.jpg ht=480

100_0086.jpg ht=480

20070527028.jpg ht=640

20070812449.jpg ht=640

IMG_0002.jpg ht=480

IMG_0007.jpg ht=480

IMG_0007b.jpg ht=480

IMG_0012.jpg ht=480

IMG_0015.jpg ht=480

IMG_0019.jpg ht=640

IMG_0021.jpg ht=480

IMG_0080.jpg ht=640

Krya på dig! Fasen vad segt med ett brutet ben, men det läker snabbt. Du får njuta av det fina vädret på en uteservering med några öl istället för att gräma dig för missade turer, skogen finns ju kvar! Säger som kakan, vi ses på extreme riden!

// Lisa

En massa cykelbilder. Det är ju precis det han vill se nu eller? :P
Krya på dig!

Trodde först han höll på att dö, de första meningarna lät lite väl oroväckande :P

/e

Krya på dig mannen! Det är inte lika roligt i skogen utan dig!

IMG_0032.jpg ht=544

Bild: Leo
Plats: Paradis förra september. En av bästa turerna, någonsin.

Ola

Vilka snygga bilder ni fått tag på mig :)

Som sagt.. hoppas kunna använda foten igen om nån vecka. Just nu så gör allt ont.. foten, mina ömma muskler (jobbigt att hoppa på kryckor). Jag har grym cykelabstinens så lite snö och drivis skulle sitta fint :)

Extremturen hoppar jag... tror att det är dumt att cykla med en fot som knappt använts på två veckor.

Aj! Krya på dig. Skall du göra illa foten, vänta tills jag är med. Det gick ju bättre den gången, även om jag fick tejpa ihop dig...

Lågflyga skrev:
-------------------------------------------------------
> Aj! Krya på dig. Skall du göra illa foten,
> vänta tills jag är med. Det gick ju bättre den
> gången, även om jag fick tejpa ihop dig...

Det gick lättare att cykla hem denna gången och det tog tre veckor innan jag kunde cykla då...
Då måste det gå fortare denna gången.... hoppas jag :D

Orange: Prova ett gäng Westmalle Trippel så lovar jag dig att du inte bryr dig om smärtan så mycket och du läker tillfälligt mentalt ;-)

Wohoo... Yeahaaa...

Efter lite jagande av doktorer/rötgenpersonal/sjuksköterskor fick jag nu äntligen tag på på nån som kunde ge lite mer information angående statusen på mitt femte Metatarsalaben.

felaktig info: benet är av.
riktig info: benet har en spricka.

felaktig info: jag ska inte belasta foten på några veckor.
riktig info: jag får belasta foten lite lätt, dvs. jag får stoppa ner den i en cykelsko och känna efter.

Njaaa.... AW med jobbet ikväll, men deffinitivt en liten runda på grusvägar och lättare stigar imorgon. Jag få väl se till att kör ner piken i botten innan jag sticker ut först bara. Man vill ju inte se ut som nån feg freerajder när man är ute å leker svettocyklist.

äh då är de juh inge synd om dig 0range ;)

Sköjja bara =D Gött att de inte var så allvarligt å att du kan börja använda fossingen så smått.
Ner med piken, släng på ett par fast fred eller racing ralph å på med massa lycra så är de lugnt!

Skönt att höra! Jag fick en spricka i axeln för 2 månader sedan. Det läkte hyffsat( kunde cykla) på 3 veckor men det känns fortfarande ibland, helt klart bättre än att bryta något hur som helst!

Tillbaka
Topp