Kryptoniteutbyte?

• Trådstartare Trådstartare Scabbo
  • Start datum Start datum
Kryptoniteutbyte?
Så har äntligen låsen anlänt!
Det följde dock inte med några hållare till dem för att kunna monteras på pendlarhojjen. Någon som fått med låshållare eller blev ni också utan?

Kryptoniteutbyte?
Mina gamla hållare passar inte till de nya fästsystemet, så det hjälpte inte att ha dem sparade.
Jaja, man får väl försöka hitta några lösa att handla.

Kryptoniteutbyte?
Kryponite fick mitt New York-lås den 5:e maj (enligt UPS-trackern), men jag har fortfarande inte hört nåt...
Irriterande att det ska ta så lång tid. Jag behöver ett lås nu, men jag har jag har ingen lust att köpa ett nytt bara för att kryptonite är sega.

Kryptoniteutbyte?
Fick tre nya lås idag efter två veckors väntan. Känns som det va värt att vänta för att få nya och förhoppningsvis säkrare lås. Det märks dock att det nu har lite bråttom, båda mina Newyork lås saknade gummi pluttar längs ner på bygeln som ska hindra låset från att skallra när de sitter på cykeln. Detta gör dock inte så mycket eftersom jag alltid har det i väskan ändå.

-Åke

Kryptoniteutbyte?
Självklart skall nycklarna med....BÄGGE
Anmälde mig nån månad efter Sverkers PLUS-program i sept-okt -04. Fick mail i april med etiketter och trp-info. Tog c:a 15-20 dar efter det att jag sänt iväg, nytt lås hemkört till dörren. Helt perfekt

Kryptoniteutbyte?
Fler som har problem med Kryptonitlås.. :)

bike03.gif

Tillbaka
Topp