Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
http://inrng.com/2018/09/vuelta-a-espana-stage-9-preview-la-covatilla/ooms sa:Är det bergsetspp idag? Ser att Eurosport börjar sända redan kl 12, och det brukar betyda (potentiellt) spektakulär etapp...
Paolo Roberto.Bajker sa:Ok Thomas Lövqvist? Kessiakoff? Ljungskog? Gustav Larsson? Vem som helst.
+1Bama sa:Det är typiskt Svenskt att gnälla över det man har och tror att alla andra har det bättre.
De gånger jag har sett etapplopp på dansk tv eller brittiska eurosport har jag saknat Vacci/Adamsson något enormt.
emmer sa:Någon som har koll på hur många ur topp trettio som är med i utbrytningen?
toshiba sa:Ingen från Sky på topp 10, måste betyda att alla andra lag antingen fuskar eller har för stor budget.
Svaret på den frågan var uppenbarligen ja. Skulle dock bli förvånad om han har kvar den efter helgen.NLC sa:Dags för lite berg idag. Herrada tog över röda tröjan igår, kommer han kunna behålla den idag ?
GoranS sa:Svaret på den frågan var uppenbarligen ja. Skulle dock bli förvånad om han har kvar den efter helgen.NLC sa:Dags för lite berg idag. Herrada tog över röda tröjan igår, kommer han kunna behålla den idag ?
NLC sa:Wow, vilken åkning i sista backen.
GoranS sa:Norra Spanien ligger verkligen högt på min önskelista för cykeläventyr.
När åker vi?GoranS sa:Norra Spanien ligger verkligen högt på min önskelista för cykeläventyr.
Menar du att det skulle vara ett problem speciellt i norra Spanien?Miss Lycka 2.0 sa:Man får passa sig för turister i bilar. De har lite svårt med avstånden. Lokalbefolkningen är bättre på att inte göra idiotomkörningar.
Miss Lycka 2.0 sa:Nope, men det är ett stort problem när det finns turister i turistområden som kör bil.