Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
För några dagar sedan fick jag hem min nya Ultimate CF SL 9.0 Aero årsmodell 2014. Färgen är shark silver - cyan. Jag tycker finishen på lacken på toppen av gaffeln är dålig. Den dåliga lackeringen syns inte så väl, men är irriterande att få på en helt ny cykel. Är det någon som har fått en cykel med en liknande lackskada från Canyon?
Lackskadan är på toppen av gaffeln i springan mellan framgaffeln och styrröret. Jag kan hålla med om att skadan inte är så iögonfallande på bilden. Jag ska försöka ta en bild där skadan syns bättre.
Det är bara du själv som kan avgöra om det är ett problem eller inte. No offense, men ödsla inte tid på att posta fler bilder här utan prata direkt med Canyon Sverige istället.
Du har ingen helbild på cykeln som du lägga ut?
Är sugen på en, helst svart, men leveranstiden på silverhajen är ju betydligt bättre.
Lite svårt att se helheten på Canyons sida.
Finns det nån som har ett bra foto på en lvg:are med denna färg, fingret sitter nu på köpknappen på en AL pga leveranstiden på den svarta. Vill kanske egentligen ha en plasthoj.
Om cykeln ska hänga på väggen som ett vackert föremål kanske du bör kolla upp det där, om den däremot ska användas ute på asfalt, kanske nån grusväg ibland, så är det bara leva med att det kommer bli ännu mera patina med tiden.