Lagom tekniskt i Hellas. Finns det?

PRAOcyklist

Ny medlem
Hittade nyss sonens dammiga och rostiga MTB i ett förråd hemma och har tagit ut den på vädring några gånger i Hellas. Jag är helt ny och totalt askass på MTB men har kört CX på de flesta större vägarna/spåren. Letar nu fina stigar för MTB men ramlar rakt in i supertekniska partier nästan oavsett var jag kör någonstans. Det skulle vara nice med en lista på stigar/Stravasegment som inte funkar för CX men är bra att börja med på MTB.

Var tycker ni jag skall köra någonstans?

Typ mellan sandasjön och öringesjön finns det en del.
Sadasjön dh, snabba genvägen, kepscupsvängen, skogsmaskinvägen, wromm, skomakartorpet, wall of death, högmora hygget är väl det jag kommer på .
Kanske vita från vattenverksvägen o stigmalm....

hm sa:
Typ mellan sandasjön och öringesjön finns det en del.
Sadasjön dh, snabba genvägen, kepscupsvängen, skogsmaskinvägen, wromm, skomakartorpet, wall of death, högmora hygget är väl det jag kommer på .
Kanske vita från vattenverksvägen o stigmalm....

Perfekt, precis det jag letade efter! Skall börja med detta och se var jag hamnar :)

Tre amigos + peos punka har jag släpat ut en bakfull svensexa på på hyrhojar utan att någon slog sig. :)
Kolla trailforks.com
image.png

Bakfull svensexa låter precis som den nivå jag befinner mig på :) Tre Amigos har jag redan trasslat mig igenom men Peos punka återstår att upptäckas, står nu på listan. Tack!

Tillbaka
Topp