Låna/Hyra eMtb gbg/norra halland

rejser

Aktiv medlem
Som ett sista försök att ta mig tillbaka till sporten efter hjärt-kirurgi, rygg-kirurgi och fot-kirurgi tänkte jag mig att en fs-eMtb skulle kunna vara en väg att slippa vara dömd till en framtid på asfalt i långsamt tempo.
Saknar stigar varje dag men känner hur teknik rinner ur mig och spångesten växer.

Men tänkte kolla om det finns någon som kan tänka sig hyra/låna ut en i en vecka så jag kan känna att det är värt investeringen.
Eller om ni vet något ställe som hyr ut i gbg och söderut. Låt oss säga en radie på 10 mil runt Varberg.

Så vi slipper att göra någon stackare lycklig med en nästan ny cykel till bra pris ;)

Tänkte ta en tur till Isaberg och hyra men dom skippade eMtb i år.
Skicka PM eller skriv i tråden.

26er

Medlem
Man kan vurpa rätt hårt å slå sig fördärvad på stigarna även utan E så vete fan om d e rätt vägg å gå... eller cykla då då.

Som ett sista försök att ta mig tillbaka till sporten efter hjärt-kirurgi, rygg-kirurgi och fot-kirurgi tänkte jag mig att en fs-eMtb skulle kunna vara en väg att slippa vara dömd till en framtid på asfalt i långsamt tempo.
Saknar stigar varje dag men känner hur teknik rinner ur mig och spångesten växer.

Men tänkte kolla om det finns någon som kan tänka sig hyra/låna ut en i en vecka så jag kan känna att det är värt investeringen.
Eller om ni vet något ställe som hyr ut i gbg och söderut. Låt oss säga en radie på 10 mil runt Varberg.

Så vi slipper att göra någon stackare lycklig med en nästan ny cykel till bra pris ;)

Tänkte ta en tur till Isaberg och hyra men dom skippade eMtb i år.
Skicka PM eller skriv i tråden.
prøv også her http://www.pedalkraft.se/

SocialGimp

Aktiv medlem
Tror inte Trek Store Gbg har några eMTB till uthyrning längre. Verkar vara svårt överhuvudtaget att få tag på hyr-eMTB men kolla med Specialized Concept Store i Gbg oxå, jag vet att de har vanliga hojar till uthyrning. Det är möjligt att de även har eMTB oxå.

Nu har jag inte detaljerna för din situation men det känns ju som en no brainer om det står mellan att kunna cykla MTB eller inte. Det är hysteriskt kul med eMTB så jag tror inte det blir speciellt fel om du går över till den mörka sidan. Gå med i facebook-gruppen Emtb Sweden, där dyker det upp beg eMTB då o då om priset på nya avskräcker.

Jag har själv testat en handfull eMTB så har du några frågor om specifika modeller så kan du prova att skicka iväg en fråga, eller ställa frågorna på Emtb Sweden.

Lycka till!

AX3L

Aktiv medlem
Vad heter butiken som säljer Whyte bland annat i GBG? Mattias får jag för mig att han som har den heter. Tror han haft lite demohojar i alla fall.

AX3L

Aktiv medlem
Det har jag helt missat! Om du kommer på namnet på butiken får du gärna skriva här.
Jag får väl googla själv 😄

BikeMaestro! https://bikemaestro.se/

"Kontakta oss om du vill democykla någon av våra modeller. Demorundor utgår efter överenskommelse från något av de större stignätverken i Göteborg med omnejd.

Just nu har vi Whyte E-150 2020 inne för demo."

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer