rejser
Aktiv medlem
Låna/Hyra eMtb gbg/norra halland
Som ett sista försök att ta mig tillbaka till sporten efter hjärt-kirurgi, rygg-kirurgi och fot-kirurgi tänkte jag mig att en fs-eMtb skulle kunna vara en väg att slippa vara dömd till en framtid på asfalt i långsamt tempo.
Saknar stigar varje dag men känner hur teknik rinner ur mig och spångesten växer.
Men tänkte kolla om det finns någon som kan tänka sig hyra/låna ut en i en vecka så jag kan känna att det är värt investeringen.
Eller om ni vet något ställe som hyr ut i gbg och söderut. Låt oss säga en radie på 10 mil runt Varberg.
Så vi slipper att göra någon stackare lycklig med en nästan ny cykel till bra pris ;)
Tänkte ta en tur till Isaberg och hyra men dom skippade eMtb i år.
Skicka PM eller skriv i tråden.
Saknar stigar varje dag men känner hur teknik rinner ur mig och spångesten växer.
Men tänkte kolla om det finns någon som kan tänka sig hyra/låna ut en i en vecka så jag kan känna att det är värt investeringen.
Eller om ni vet något ställe som hyr ut i gbg och söderut. Låt oss säga en radie på 10 mil runt Varberg.
Så vi slipper att göra någon stackare lycklig med en nästan ny cykel till bra pris ;)
Tänkte ta en tur till Isaberg och hyra men dom skippade eMtb i år.
Skicka PM eller skriv i tråden.