mzi
Aktiv medlem
Lance Armstrong arbete
Doping är och förblir vad förbunden kallar för doping. Friidrottare springer var och varannat lopp på smärtstillande och kortison medan cyklister blir avstängda om de åt paracetamol dagen innan ett lopp. Doping är inte en och samma sak, oavsett träningsform. Jag är övertygad, ö v e r t y g a d, om att LT sträckte på alla möjliga gränser för vad han kunde göra. Om han var dopad är jag fortfarande osäker på.
På samma sätt som jag är riktigt osäker om svenska skidlandslaget med Gunde i spetsen kunde vara så överlägnsa som de var utan att sträcka på de gränser som fanns för skidåkning då.
Själv tar jag rising på icke-UCI-godkända spurter på Mariefredsskylten och fikar och dricker öl på mina turer. HGH drömmer jag bara om på nätterna.
På samma sätt som jag är riktigt osäker om svenska skidlandslaget med Gunde i spetsen kunde vara så överlägnsa som de var utan att sträcka på de gränser som fanns för skidåkning då.
Själv tar jag rising på icke-UCI-godkända spurter på Mariefredsskylten och fikar och dricker öl på mina turer. HGH drömmer jag bara om på nätterna.