Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Landsvägscyklister - rakar ni benen?
Testa några kvadratdecimeter skrapsår.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Jag ser på ben lite som skägg, man trimmar, ansar och håller efter det. Ovårdat och vildvuxet ser ju alldeles sorgligt ut.
+1 Epilering slår rakning alla dar i veckan.Raka och upprepa varannan dag eller vara stickig och obehaglig ELLER epilera och vara len och hårfri några veckor i sträck? För mig är valet enkelt - epilera!
(Permanent hårborttagning vore nästa steg - har någon här vågat pröva?
Do it!+1 Epilering slår rakning alla dar i veckan.
Nu blev jag nästan sugen på att avlägnsa hår på benen igen :-)
Vilken epilator är det Happykorrekta valet detta år?
Braun silkepil 9 har jag, har haft silkepil 8 tidigare i några år men till slut gav det laddningbara batteriet upp.Vilken epilator är det Happykorrekta valet detta år?
Fan vad ont! Men cred till dig som klarar det. Tror det ger bäst resultat ändå. Om man inte har råd att gå till en professionell vaxare en/två gånger i månaden.Epilator ftw.
Men hårborttagningskräm först och sen raka sista gjorde jag innan
Just det, den detaljen! Kom på nu att jag körde varmt vatten av ren vana pga det var i duschen. Tror det kan ha något att göra med resultatet..Viktigt att spola kallvatten en stund innan rakning, samt efter rakningen. Mindre risk för skärsår och röda prickar.
Gärna någon som syncar till Garmin Connect.Vilken epilator rekommenderas av er som kör med sådan?
Är ju en djungel av olika varianter och prisklasser…