n3wton
Aktiv medlem
LÅNG stålcykel - ramjakt!
Utveckla!?Hmm det här känns som en typiskt cykel för en göteborgare. Kan det stämma?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Utveckla!?Hmm det här känns som en typiskt cykel för en göteborgare. Kan det stämma?
Den är ju objektivt ful, men på ett sjukt sätt har den helt klart något!@Moses95 tipsade om den här idag. Alltså, det finns en hel del i den här cykeln alltså! Lång som fan, ingen dämparkorrigerad gaffel osv osv. Det efterfrågade raka överröret är kört såklart, men annars är det ganska mycket exakt vad jag efterfrågat!
Kona Untiy
Visa bilaga 824615
Är den för ful för att bli en hit? Med ett rakt diagonalrör hade den varit mycket enklare att tycka om, men då är den nästan bara en vanlig Kona Unit.
I mitt fall hade jag kört 700-hjul med 2,4-2,5-däck och inte 27,5/29 med 3,0-däck.
Den framklingan i kombination med den kassetten. En cykel för dig som hoppade över bendagen på gymet.@Moses95 tipsade om den här idag. Alltså, det finns en hel del i den här cykeln alltså! Lång som fan, ingen dämparkorrigerad gaffel osv osv. Det efterfrågade raka överröret är kört såklart, men annars är det ganska mycket exakt vad jag efterfrågat!
Kona Untiy
Visa bilaga 824615
Är den för ful för att bli en hit? Med ett rakt diagonalrör hade den varit mycket enklare att tycka om, men då är den nästan bara en vanlig Kona Unit.
I mitt fall hade jag kört 700-hjul med 2,4-2,5-däck och inte 27,5/29 med 3,0-däck.
Hehe, modern mtb-setup...Den framklingan i kombination med den kassetten. En cykel för dig som hoppade över bendagen på gymet.