Långloppscupen 2014 samåk från Göteborg

Boldtaar

Medlem
Har tidigare kört Ränneslättsturen och Bockstensturen några gånger i motionsklassen.
Men tänkte föröka köra tävlingsklass och få ihop 5 deltävlingar i år för att få ett sammanlagt resultat i kuppen.
Är ju dock ganska långt att åka till de flesta av tävlingarna, finns några goa gubbar man kan samåka med?

Mina tider från 2013 i motionsklassen
Ränneslättsturen 3:40
Bockstensturen 4.34

Kan vara lite sugen faktiskt. Ska du åka till alla lopp? Är inte lika snabb men det kanske inte spelar någon roll? :)

Inga problem

Siktar på dessa men inget spikat

Billingeracet
Nya Långa Lugnet
Ränneslättsturen
Finnmarksturen
Bockstensturen

Ska dubbelkolla med min bättre hälft och se lite hur planerna ser ut för sommaren. Men det är ungefär dom som jag tänkt mig också. Dock så kommer jag nog sikta på motionsklass detta året. Vet inte riktigt hur mycket det skiljer i starttid men det kanske kan lösa sig det också.

Just nu är motivationen låg efter ett par veckors ihållade förkylning men jag har liknande planer när träningen väl kommer igång. Jag håller gärna kontakten mot våren kring planering.

Att få lite eld i baken är aldrig fel och om man har allt färdigt för att köra så måste man ju hålla igång! :) Säger samma sak. Håller kontakten så ser vi hur det ser ut när det närmar sig!

Jag är i ungefär samma situation och har också tänkt köra så många av loppen som möjligt. Svårt att veta i dagsläget om man har möjlighet men skall hålla koll på tråden när det närmar sig!

Tyvärr har mina bilplaner spruckit sig inför Billingeracet så behöver nu någon att åka med nu på lördag.

Senast ändrad:
Om någon har plats i sin bil så kan har både ett takställ för min cykel och/eller en cykelhållare för dragkroken som jag kan ta med

Tillbaka
Topp