Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
LaPierre Zesty förbättras till 2012. Modell 514 blir helt i kolfiberplast och blir mer "fön to rride"! med lite mer lekfull geo. Dessutom kan man konvertera sin 140 mm Zesty till en 160 mm (Spicy) genom att byta länk och dämpare. Stigcykel till vardags, bikepark på helgerna?
Lapierre eller Rose, så skulle jag välja Lapierre. Blandar man in en Canyon Nerve XC skulle jag välja den. Fast det är ju vad jag tycker är roligt i Skogen.
Nordic Cykling sålde dem tidigare, men jag kan inte se att de har dem längre på sin websida.
Scott tokig skrev:
-------------------------------------------------------
> Skogling skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Skoda eller Ferrari ? :)
>
> Skoda eller Citroën menar du? Då kan man väl
> lika gärna behålla sin Opel...
Va f..??
Kom inte här och fladdra om att lika gärna behålla sin Opel om en Citröen står på spel.
Den franska ingenjörskonst som skapat detta ädla varumärke med sina lågt flygande luftskepp får absolut inte jämföras med ... vad sa du att de hette?
Jag yrkar på hets mot folkslag, kultur och religion i ett och samma inlägg.
Sahlin skrev:
-------------------------------------------------------
> Måste säga att det är ett bra köp, speciellt
> om man handlar i Sek!!
> http://www.welovelapierre.com/lapierre-zesty-514
> Jag tar nog två ;)