Leder i Flottsbro

Helkama raisu

Aktiv medlem
Leder i Flottsbro
Var till Flottsbro i eftermiddags och provade den gröna leden. Kan väl säga som så att vissa branta stigningar fick jag leda hojen. Är någon av de andra lederna mindre stökiga? Är det meningen att man ska kunna cykla runt hela gröna leden?
Vet att hojen inte är den bästa för detta men får hålla ut till Augusti då jag hoppas på att få den nya.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    140.2 KB · Besök: 22
Leder i Flottsbro
Jo då, det går att cykla alla leder utan fotisättning, ut o öva så kirrar du det snart :)
Alternativt så tar du en träningssväng och övar in dom svåra partierna en o en...
Nu får ni mera initierade rätta mig om jag har fel, men jag tror att både gröna och blå var med i SM-banan för en massa år sedan.

Lycka till!

Leder i Flottsbro
larsaw skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu får ni mera initierade rätta mig om jag har
> fel, men jag tror att både gröna och blå var
> med i SM-banan för en massa år sedan.
>
Stämmer, om minns rätt så var det med vissa modifieringar. Jag var och körde en del i spåren efter tävlingen. Tror dock att flera av de adderade dragningarna som gjordes finns kvar idag eftersom folk fortsatt använda dem.

Leder i Flottsbro
Helkama raisu skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det någon av lederna som är mindre stökig?
> Egentligen är det de partier som är brant
> uppför med mycket rötter och sten jag hade
> svårt med.

Några kilometer ifrån Flottsbro har du Visättra som bjuder på leder med mindre "intensivt" stök. Det finns stök där med, men det är periodvis istället för långa sträckor av ihållande bröt.

Leder i Flottsbro
TM skrev:

> Några kilometer ifrån Flottsbro har du Visättra
> som bjuder på leder med mindre "intensivt" stök.
> Det finns stök där med, men det är periodvis
> istället för långa sträckor av ihållande
> bröt.

Tackar, det ligger på vägen hemmåt från jobbet :)

Någon som vet hur Gömmarereservatet är?

Tillbaka
Topp