Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Frog är ju urväxt typ imorgon även om man köper största. Leta efter ngt med 27,5” hjul och liten ram. Tror Specialized har ngt halvvettigt i prisintervallet för 2021, tror de börjat bli tillgängliga i butik.
För att deras största modell har 26” hjul och fungerar upp till 150cm? Då tycker i a f jag det är bättre köpa ngt som fungerar FRÅN den länden... men alla gör naturligtvis som de finner bäst.Varför skulle en frog bli urvuxen fortare än någon annan cykel?
Men visst, det finns andra alternativ som kan funka men tror frog är svårslagna i pris/prestanda/tillgänglighet.
/T
Ser ut att vara TA (genomgående Axel) och dessutom Boost. Så den fungerar tyvärr inte på Treken. Tror att treken har 100 mm QR (navbredd och typ av axel) på framhjulen och 1 1/8 rakt styrlager (viktigt för styrrörets diameter).Denna gaffel? Hur vet jag ifall det passar?
Get Your Wiggle On | Cycle, Run & Outdoor Shop | Wiggle
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!www.wiggle.se
Jag tror på ungefär noll värde av dämpad gaffel för så små barn. Blir mest tungt och därtill ganska dåligt om man inte har mycket högre budget. En gaffel för 5 000 kr är väl i princip insteg till en "vuxencykel", så av det kan man dra lite slutsatser kring hur bra gaffeln är på en cykel som kostar 5k totalt.Tack för all respons. Känns inte som man hittar jätte mycket vettigt för en peng på 5-7k i stort sätt samma komponenter. Vilken utav alla suntour gafflar är den bästa. xcm xct xcr.
hur viktig är egentligen gaffeln till en 40kg grabb?