Letar efter Kadens prenumerations erbjudande...

Andreaz

Ny medlem
Har tappat bort den!!!
Fick förut en liten "lapp" om att man kunde börja prenumerera på tidningen kadens och samtidigt få en fin pulsklocka! :)
Men kommer inte ihåg vart jag fick den ifrån, någon som vet vad jag menar och vet vart denna går att hitta ? Köpte just senase numret av Kadens men där fanns inte samma super erbjudande =)

Är det någon som fått den där klockan förresten? Jag nappade på erbjudandet för flera månader sedan och har inte sett röken av någon klocka. Kanske dags att kolla upp det...

/Jörgen

Jag förnyade min prenumeration för ett bra tag sedan, och rätt vad det var så dök det upp en klocka med, men det tog ett tag.
Stor och kromad och otroligt cool, i alla fall enligt min 10-årige systerson som fick den av mig :-)

(Andreaz: det är en 'sportklocka', ingen pulsklocka.)

bugge skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det någon som fått den där klockan förresten?
> Jag nappade på erbjudandet för flera månader sedan
> och har inte sett röken av någon klocka. Kanske
> dags att kolla upp det...
>
> /Jörgen

Även jag har funderat på var den där klockan tog vägen,gick in på http://www.prenservice.se/
Kan inte hjälp det men jag tycker att det är lite humor att det fanns en färdig ruta att klicka i för utebliven premie.Det verkar ju vara ganska vanligt om man har utebliven premie som snabbval.
//T

hakbjo skrev:
-------------------------------------------------------
> (Andreaz: det är en 'sportklocka', ingen
> pulsklocka.)

Det verkar finnas flera liknande erbjudanden - jag fick ett i pappersform där det var en pulsklocka, alltså inte samma erbjudande som det med "sportklockan" som finns på kadans hemsida. Jag skickade in den för några veckor sen och har inte fått nån som helst respons.

andreaso skrev:
> Det verkar finnas flera liknande erbjudanden - jag
> fick ett i pappersform där det var en pulsklocka,
> alltså inte samma erbjudande som det med
> "sportklockan" som finns på kadans hemsida. Jag
> skickade in den för några veckor sen och har inte
> fått nån som helst respons.

Ok, det är som sagt ett bra tag sedan jag förnyade prenumerationen (3-4 månader, kanske mer) så de har väl hunnit revidera erbjudandet både en och två gånger efter det.

Jag ansökte om prenumeration via deras hemsida, för typ en månad sen och inget har hänt alltså. Nu orkar jag inte testa igen :b

Jag har en sån där "lapp" med prenummerationserbjudande. Klockan ser dock inte speciellt attraktiv ut, men erbjudandet är på 299:- för sju nummer + klocka. Att förnya min prenummeration kostade 349:-, så man tjänar en 50 lapp. Och det räcker ju till en snygg cykelkeps. Är det nån som vill ha min "lapp" så är det bara att maila mig så löser vi det. marcus@sodertaljeck.se

Tillbaka
Topp