Lida Loop - Försnack!

Lida Loop - Försnack!
Uppladdning = Bulla, kakor o glass i stora lass och lite film :D

Nummerlappen fastsatt på både hojen och tröjan. Enervitpaket inhandlat och Enervits "fusklapp" fasttejpad på ramen. Transponden sitter på hojen tills dess att det blir dags att trampa iväg. Den ska väl sitta runt fotleden vad jag kan förstå!?

Funderar lite på om jag ska ta 2x0,5 eller 2x0,75 litersflaskorna på hojen i morgon. 0,5 skulle nog räcka om det inte var för risken att det ska bli över 25*C i morgon. Tror i.o.f.s inte att ett halvt kilo extra vätska på cykeln är det som kommer att knäcka mig.

Ska man ta med sig kudden från sängen i morgon när man kliver upp och tejpa fast den på sadeln eller klarar man sig utan "blöjbyxor"? De jag köpte på Lidl var inga höjdare :(

Lida Loop - Försnack!
Uppladning: Sitta på Scandic Alvik i en Svit och pilla i sig karameller och dricka cider. Jag ska nog ta mig ett bad och strosa omkring i morgonrocken resten av kvällen :-)

Frikostigt av Scandic att ge mig en fin svit som uppladdning :) Dock kommer nog hotellfrukosten att ligga tungt i magen imorgon

Lida Loop - Försnack!
Uppladdning...jag tättade cykeln då upptäckte jag något konstigt på ramen som såg ut som en svets. Problenet var att det satt på ett ställe som inte ska ha svets....h-vete ramen är på väg att gå av! Tur att jag har en son som är nästan lika lång som mig som cyklar. Han lånar ut sin bike så gubben får raca i morgon..puuuh! :)

Lida Loop - Försnack!
är det bara jag som har fått ett chip som ser fördjävligt ut? det är mycket större än de små man får på till exempel Vättern, och mitt är lite halvslarvigt intråcklat i något som ser ut som en tunn röd strumpa. inte fasen får man plats med det under ett par snyggt korta cykelstrumpor... och jag som har gjort ren skorna dagen till ära :)

Lida Loop - Försnack!
Jaha, klockan är knappt 6 och man är vaken! Någon timmes sömn till hade inte skadat.
Igårkväll när man hade gått och lagt sig kom tanken: Vad f*n har jag gett mig in på??? Liiite nervös är man nog trots allt. Nåja, man ska ju bara ut o cykla med några hundra andra halv- o helgalningar :D

Lida Loop - Försnack!
Brukar normalt ha svårt att sova kvällen innan mina lopp, men i natt har man sovit som en stock. :o) Borde bara gått och lagt mig någon timme tidigare... Skall just sätta mig och trycka i mig en brakfrukost för att sedan montera nummerlappen på cykeln. :o)

Lycka till allihop!

/ekis

Lida Loop - Försnack!
Jag sov bra! Detta trots att jag klockan halv ett fick knacka på hos grannen och be honom sänka volymen om han inte ville ha fotpump uppkörd i röven.

Lida Loop - Försnack!
swerider skrev:
-------------------------------------------------------
> Hemma...
>
> DNF !
>
> 44,5km blev det, benen sade ifrån. =(
>

Jag trodde det var dig jag hade sällskap (nästan) i mål? Men det var tydligen ngn annan!? Tänkte inte på att fråga om det var ngn som hängde här på forumet :/

Tillbaka
Topp