Lida Loop - provkörningskväll nr 3, 31 maj

• Trådstartare Trådstartare Rog
  • Start datum Start datum

Rog

Medlem
Så var det då dax för årets första provkörningskväll då det finns möjlighet att bli guidad runt looparna. Det blir en loop per tillfälle.

Så nu på torsdag 10/5 kör vi Loop 1. Samling Lidas parkering kl 18:00, vi rullar iväg kl 18:30.

Välkomna!/Tullinge SK

Senast ändrad:
Om man åker bil från stan till Lida, när måste man åka för att vara framme vid 18? Google säger 52 minuter men hur mycket behöver man lägga till för bilköer?

NNNN

Lättast är väl E4:an till Älvsjö och sedan Huddingevägen till Tullinge Flaggplan och svänga av mot Riksten.

A

Som Prophet skriver vill jag åka. Med rätt slutdestination så säger Google 38 minuter. Ska man lägga på en kvart för köer? 1 timme? Försöker se om jag kan hinna till provcyklingen.

NNNN

Blev en blöt historia med tilltagande regn, trots att jag pinnade på i snabba gruppen frös jag som en hund pga fel/dåliga kläder.

Tack för visningen i alla fall. Kommer på nästa visning om det inte regnar ;-)

stefan. skrev:
-------------------------------------------------------
> Hade tänkte komma dit, men fegade ur pga regnet..
> Är det sammma bana som förra året?

Jag var på provcyklingen av första loopen igår och under informationen innan vi cyklade iväg så nämnde de att det var några små förändringar, men banan var i stort sett oförändrad.

Årets andra provkörningskväll går av stapeln på torsdag 24/5.

Vi kör Loop 2, den mest tekniska av dom tre. Samling Lidas parkering kl 18:00, vi rullar iväg kl 18:30.

Välkomna!/Tullinge SK

Får tacka för en grymt skön runda igår! Körde i "mellangruppen" och fick ett högre tempo än jag räknat med, men skoj var det!

Årets 3:e och sista provkörningskväll går av stapeln på torsdag 31/5.

Vi kör Loop 3, en fin runda söder om sjön Getaren i fin natur. Samling Lidas parkering kl 18:00, vi rullar iväg kl 18:30.

Välkomna!/Tullinge SK

Hur blir det vid taskigt väder, ser ut att bli regn imorgon em och kväll. Lugnt att köra ändå?

Jag siktar på att komma men håller på att återhämta mig från matförgiftning i måndags.. :-(

Vi kör även vid regn, men hoppas att det inte blir så mkt sånt ikväll.

Skrmklipp.JPG

Gött, verkar bli helt ok. Kistan har också stabiliserat sig så jag dyker upp men kör nog i långsamma gruppen (om det finns en sådan)... ;-)

Riktigt fin runda och ett jäkla flyt med regnet som väntade på målgång innan det kom :) blev dock lite rörigt med gruppindelningen för min del. Körde ikapp grupp två i den första sugbacken och i förvirringen i min skalle trodde jag att grupp tre med mina kompisar hade tagit en annan väg (varför de nu skulle göra så?) och jag panikrejsade ikapp grupp två efter en minuts väntande.

Ett krav ifrån min sida är att stökpartiet innan ängen måste förbli! Bästa partiet på banan!! :D

Tillbaka
Topp