Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mitt Epassi funkar inte för liftkort typ skistar inte med på deras lista..
Isaberg mtb ville inte änns veta av friskvårdsbidrags pengar,när ja fråga sennast?
Synd man inte spelar golf istället verkar funka överallt
Jag har också fått ersättning för liftkort, både för cykel och skidor. Vi har benify som verkar godkänna allt Skatteverket godkänner.
Verkar vara ePassi som är jobbiga, och tydligen bara erbjuder de leverantörer de handlat upp? När jag hade Benify fanns det dels de leverantörer de handlat upp (eller arbetsgivaren valt ut), men dessutom möjlighet att skicka in kvitton på det man själv "köpt".verkar inte funka hos skistar iallafall, dom finns inte med hos ePassi när jag kollade nyss ifall jag skulle hamna i Åre i sommar ändå.
Jag skickar in kvittot baraverkar inte funka hos skistar iallafall, dom finns inte med hos ePassi när jag kollade nyss ifall jag skulle hamna i Åre i sommar ändå.
Jag skickar in kvittot bara
Jag har också fått ersättning för liftkort, både för cykel och skidor. Vi har benify som verkar godkänna allt Skatteverket godkänner.
Precis haft ännu en mail-växling med ePassi. tyvärr är de ännu sämre nu, nu går det inte att få ut liftkort (Skistar) alls, för att man inte får skicka in kvitton längre utan allt måste gå via appen ???
(Har tidigare blivit nekad både Strava och Zwift ?)
Lopp ”med motionsinslag” ska vara godkänt numer. Exakt var gränsen går är ju svårt att veta. Motionslopp bör ju vara ok iaf, medan tävlingar är mer tveksamt.Lopp generellt har ju varit svårt tidigare, om det inte varit lag med arbetsgivaren.
Men utländska org-nr har jag fått igenom med Benify. Det är ju i slutändan upp till din arbetsgivare och leverantör vad de vill godkänna men det finns inget explicit i reglerna som sätter stopp.
Blir väl rätt godtyckligt då vad som är motion och vad som är tävling. Precis som resten av systemet.Lopp ”med motionsinslag” ska vara godkänt numer. Exakt var gränsen går är ju svårt att veta. Motionslopp bör ju vara ok iaf, medan tävlingar är mer tveksamt.
Det går att lämna in kvitton via epassi också. Har lämnat in och fått ok på skistarkvitton.Man betalar med friskvårdsbidrags app från epassi, måste vara kopplat till motagare. Inga kvitton som skickas.
Som sagt sämsta systemet om man frågar mig. Kan inte göra av med pengarna..