Ligga på rulle kontra lagen?

En ovanligt viril klungman från Spånga
upplevde sina byxor för trånga
Grabbar! Hjälp mig med bullen!
Jag måste få ligga på rullen!
nu är dom tillbaka på rundor så långa!

Tack! Det framgår inte tydligt där vad föraren egentligen gjort, men det som framgår är att de anser honom (gissar att det är en han…) vårdslös även om katten var verklig. Det har alltså varit ett fall för att han i så fall svängt in för tight. Gissar att det hade varit ett allvarligare brott om det ansågs bevisat att han gjorde det för att jävlas.
Han bromsade. Jag var där. Vi cyklister krockade inte med varandra.
Du får tro vad du vill på din kammare.

Han bromsade. Jag var där. Vi cyklister krockade inte med varandra.
Du får tro vad du vill på din kammare.
Du missförstår helt, jag misstror er inte på något sätt och jag är ingen cyklisthatare (men jag är också bilist).
Jag blev bara nyfiken på det legala och det framgick inte i det då länkade vad som hänt, men blev ju lite tydligare i tråden. Helt uppenbart att det handlar om en idiot som fått spel.

Du missförstår helt, jag misstror er inte på något sätt och jag är ingen cyklisthatare (men jag är också bilist).
Jag blev bara nyfiken på det legala och det framgick inte i det då länkade vad som hänt, men blev ju lite tydligare i tråden. Helt uppenbart att det handlar om en idiot som fått spel.
Np, ursäkt godtagen:)
Det är, trotts att är ett antal år sedan, en händelse som jag inte lyckats släppa helt. Riktigt obehaglig inställning från bilisten mot andra trafikanter +ANNAT.

Tillbaka
Topp