Light bicycle scam?
Det var fortf tax prepaid. Jag har varit med om att det funkat och jag har varit med om att det inte funkat, så vi får väl se.Var det fortf tax prepaid, eller åker du nu på tull och moms när de kommer till Sverige?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var fortf tax prepaid. Jag har varit med om att det funkat och jag har varit med om att det inte funkat, så vi får väl se.Var det fortf tax prepaid, eller åker du nu på tull och moms när de kommer till Sverige?
Det fungerar lika i hela världen, alla jag bett utanför EU har skrivit det värdet jag önskat.Har lite svårt faktiskt för att Kinaföretag fuskar med försändelsernas värde som konkurrensmetod. Fick själv fråga om det vid en beställning från Kina, men krävde att dom skulle skriva korrekt värde.
Och sådana människor ska garantera din säkerhet (din själva överlevnad).Har lite svårt faktiskt för att Kinaföretag fuskar med försändelsernas värde som konkurrensmetod. Fick själv fråga om det vid en beställning från Kina, men krävde att dom skulle skriva korrekt värde.
Funkade det med tax prepaid eller åkte du på att betala för tull och moms?Det var fortf tax prepaid. Jag har varit med om att det funkat och jag har varit med om att det inte funkat, så vi får väl se.