Lite brådskande - benlängd på Craft Endur Aero Bib Shorts C1?

Bele

Aktiv medlem
Någon som har de bibsen och kan återkoppla om benlängd versus Crafts övriga bibs? Crafts beskrivning "design med extra långa ben och råskurna benslut" gör mig tveksam till om de kommer att passa mig. Craft funkar normalt bra för mig. Behöver beställa i kväll för att kunna utnyttja en rabatt, men vill inte köpa något som måste returneras.

Har ett par Castelli free aero bibs som är mycket bra. Köpte därför ytterligare ett par. Det andra paret hade dock längre ben och funkade inte för mig, trots samma storlek.

Sen har det blivit populärt med längre bibs, längre tröjärmar och strumpor. Det är ”pro” och aero.

Sen har det blivit populärt med längre bibs, längre tröjärmar och strumpor. Det är ”pro” och aero.
Det är synd för det sabbar ju cykelbrännan när man blandar gamla och nya kläder på olika rundor. Blir inte en lika skarp gräns längre utan en övergångszon. 😢

Det är synd för det sabbar ju cykelbrännan när man blandar gamla och nya kläder på olika rundor. Blir inte en lika skarp gräns längre utan en övergångszon. 😢
Då får man helt enkelt sluta blanda! Mer pro att hålla sig till en och samma modell/märke. Det är ju det proffsen gör eftersom dom är sponsrade, men vi vanliga dödliga kan emulera spons istället.

Då får man helt enkelt sluta blanda! Mer pro att hålla sig till en och samma modell/märke. Det är ju det proffsen gör eftersom dom är sponsrade, men vi vanliga dödliga kan emulera spons istället.
Fast vi som har en massa väl urtvättade, nästan genomskinliga 15 år gamla Assos-bibs i garderoben vill ju kunna använda dem ibland. Trots att de är 5 cm kortare än såna där moderna grejer. :cry:

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp