lite hjälp tack
har ett tungt jobb inom ett metallgjuteri.som vissa dagar dränerar mig på energi.har märkt sista åren att orken på mina pass inte är den samma. kör i dag 4-5 pass med simmning cyckel och styrkträning.funderar på att gå ner till 2 pass veckan och slå i hopp styrka och simning (styrka är ett helkropspass) till ett pass.och ha ett cyckel pass på det andra..är detta ett bra upplägg.är 42 år gammal jobbar 45 timmar veckan.
