[lite OT] - tvätta underställ
Vet inte om det bara är jag men trots att jag byter underställströja varje dag (dvs cyklar både till och från jobbet) blir jag ändå aldrig riktigt av med en viss "doft" som aktiveras när man fått upp kroppsvärmen. Kör med vanligt tvättmedel - typ Änglamark eller Neutral. Ibland vid 60 grader och ibland vid 40. Ser inte att 60 blir så mycket bättre faktiskt - tvättade några gånger vid 90 grader men vill helst undvika att köra "specialtvätt" eftersom jag helst kör all kulörtvätt tillsammans.
Finns det något magiskt tvättmedel eller metod som gör att mina gamla sunkiga Craft och HH inte gör att jag luktar gammal gubbe (alternativt är det jag som är problemet men tänkte börja med kläderna...).
Är det helt enkelt så att efter ett antal års användning har underställen absorberat sådant som aldrig går att få bort?
Finns det något magiskt tvättmedel eller metod som gör att mina gamla sunkiga Craft och HH inte gör att jag luktar gammal gubbe (alternativt är det jag som är problemet men tänkte börja med kläderna...).
Är det helt enkelt så att efter ett antal års användning har underställen absorberat sådant som aldrig går att få bort?