Dan_the_man
Medlem
Loctite vid bakdämparen..? ?
Övre fästets skruv för bakdämparen gillar att gänga ur sig lite.. Det är störande då det medför ett glapp vid dämparfästet.
Är det lugnt att pytsa i lite Loctite på ena änden av gängorna, dvs inte på själva skruven som går igenom dämparen.
Tack för alla tips. Puss.
Är det lugnt att pytsa i lite Loctite på ena änden av gängorna, dvs inte på själva skruven som går igenom dämparen.
Tack för alla tips. Puss.

